Flynyheter

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date
Enig i det. Ryanair er noe helt for seg selv. Men de skal ha credit for å ha tenkt nytt i en bransje som helt tydeligvis har hatt behov for å se på sine utgiftsposter. Flyselskapene har lenge melket kundene og hatt en erom organisasjon og pengeforbruk. Det er positivt at Ryanair har klart. Dessuten har Ryanair gjort det mulig for langt flere å fly siden prisene har blitt redusert.....jeg skulle bare ønske at de tradisjonelle flyselskapene ikke forsøker å bli lik Ryanair...men heller holde på det som de er gode til, og la Ryanair fly som dem vil. Jeg perosnlig har langt mer til overs for Easyjet, Germanwings, Norwegian, Sterling etc som lavprisselskaper.

For all del det er imponerende hvor langt Ryaanir har kommet... Men deres nytenkning med seter som ikke kan lenes tilbake, ingen solskjermer, flyplasser med navn på byer som ligger laaaangt unna - ja det er ikke noe for meg! EasyJet, Germanwings, Sterling og ikke minst Norwegian virker mye mer "tradisjonelle"...BRA!!

Helt enig i det. Dem som vil fly Ryanair må gjerne det.
Ryanair har bidratt til en liten revolusjon og utvikling i luftafarten i Europa. LCC-selskapene ble ikke tatt særlig på alvor av de tradisjonelle selskapene....eller ganske sent.
Den største forskjellen er vel at Ryanair flyr til avsidesliggende flyplasser (det finnes unntak selvsagt)

Den største foskjellen mellom Ryanair og andre LCC (samt de tradisjonelle) ligger i synet på kunden!!!

Det er frivillig å fly Ryanair OG det er frivillig å jobbe for dem!

Back