adressa ScanFlyer Silver 18 Oct 2012 #1 Jeg besøkte et flymuseum i Arizona tidligere denne mnd. Fikk tatt noen bilder. Håper at dere liker dem. Western Airlines Convair 240-1 Lockheed C-121A Constellation (L-749) Pacific Air Lines Martin 404 De hadde også noen andre fly:
Jeg besøkte et flymuseum i Arizona tidligere denne mnd. Fikk tatt noen bilder. Håper at dere liker dem. Western Airlines Convair 240-1 Lockheed C-121A Constellation (L-749) Pacific Air Lines Martin 404 De hadde også noen andre fly:
adressa ScanFlyer Silver 18 Oct 2012 #3 Cecilie said: Fine bilder! Hvor i Arizona er dette museet? Click to expand... Stedet hetter Valle. Ved Grand Canyon.
Cecilie said: Fine bilder! Hvor i Arizona er dette museet? Click to expand... Stedet hetter Valle. Ved Grand Canyon.
Henshaw Galley Slave Medlem 18 Oct 2012 #4 Stilig, kjørte forbi der da vi var i Grand Canyon i sommer, men stemmningen for å stoppe var heller dårlig.
Stilig, kjørte forbi der da vi var i Grand Canyon i sommer, men stemmningen for å stoppe var heller dårlig.
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 18 Oct 2012 #5 Det er da man må bli eneveldig diktator, enehersker og turoperatør for en midlertidig periode og kjøre innom
Det er da man må bli eneveldig diktator, enehersker og turoperatør for en midlertidig periode og kjøre innom
Henshaw Galley Slave Medlem 18 Oct 2012 #6 Haha, det viste seg å være vrient da jeg ikke akkurat er familieoverhodet og søsken + mor syns ikke fly er så kult. Mye kjøring den dagen var det også, så lite velvilje å finne der
Haha, det viste seg å være vrient da jeg ikke akkurat er familieoverhodet og søsken + mor syns ikke fly er så kult. Mye kjøring den dagen var det også, så lite velvilje å finne der