E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 27 May 2008 #1 Flykrasj på Berlin Air Show i dag Det meldes om at Berlin Air Show er avlyst for resten av dagen, fordi en Messerschmitt, sikkert en ME109 eller noe da, krasjet under landing... Det gikk visstnok bra med flygeren, men hva status er på flyet vites ei...
Flykrasj på Berlin Air Show i dag Det meldes om at Berlin Air Show er avlyst for resten av dagen, fordi en Messerschmitt, sikkert en ME109 eller noe da, krasjet under landing... Det gikk visstnok bra med flygeren, men hva status er på flyet vites ei...
Discus Galley Slave Medlem 27 May 2008 #2 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/foto/_bin/index.php/Berliner+Zeitung/ila/7
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/foto/_bin/index.php/Berliner+Zeitung/ila/7
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 27 May 2008 #3 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag aha, neimenn dette lar seg da fikse Jeg fikk melding om kræsj jeg, men dette får vi da håpe lar seg reparere....
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag aha, neimenn dette lar seg da fikse Jeg fikk melding om kræsj jeg, men dette får vi da håpe lar seg reparere....
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 27 May 2008 #4 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag Scanair.no har 2 medlemmer i dag på flyshowet. Pressedag
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 27 May 2008 #5 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag .no har 2 medlemmer i dag på flyshowet. Pressedag Click to expand... Er derfor jeg poster dette gjett hvem som sendte meg info
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag .no har 2 medlemmer i dag på flyshowet. Pressedag Click to expand... Er derfor jeg poster dette gjett hvem som sendte meg info
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 27 May 2008 #6 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag ENGM RAMP said: Er derfor jeg poster dette gjett hvem som sendte meg info Click to expand... For eksempel SK917?
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag ENGM RAMP said: Er derfor jeg poster dette gjett hvem som sendte meg info Click to expand... For eksempel SK917?
SK917 ScanFlyer Blue 28 May 2008 #7 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag LN-KGL said: For eksempel SK917? Click to expand... NEI ikke jeg som var budbringer her, men JA jeg er en av dem som var der
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag LN-KGL said: For eksempel SK917? Click to expand... NEI ikke jeg som var budbringer her, men JA jeg er en av dem som var der
Planebeach ScanFlyer Blue 28 May 2008 #8 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag Ligger nå video på Liveleak.com av landinga. Viser tydlig at høyre landingshjul kollapser etter landing.
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag Ligger nå video på Liveleak.com av landinga. Viser tydlig at høyre landingshjul kollapser etter landing.
LN-KOG Osapanga chipongwe Medlem 28 May 2008 #9 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag SK917 said: NEI ikke jeg som var budbringer her, men JA jeg er en av dem som var der Click to expand... Postman Pat slår til igjen :colgate:
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag SK917 said: NEI ikke jeg som var budbringer her, men JA jeg er en av dem som var der Click to expand... Postman Pat slår til igjen :colgate:
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 28 May 2008 #10 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag LN-KOG said: Postman Pat slår til igjen :colgate: Click to expand... SK917 said: NEI ikke jeg som var budbringer her, men JA jeg er en av dem som var der Click to expand... Var den andre som var der ja. Airbus 330.
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag LN-KOG said: Postman Pat slår til igjen :colgate: Click to expand... SK917 said: NEI ikke jeg som var budbringer her, men JA jeg er en av dem som var der Click to expand... Var den andre som var der ja. Airbus 330.
LN-KGL ScanFlyer Mile High Club 28 May 2008 #11 Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag SK917 og Airbus 330 = Knoll & Tott Mk 2 KOG og undertegnede er fremdeles første kopi (Mk 1)
Re: Flykrasj på Berlin Air Show i dag SK917 og Airbus 330 = Knoll & Tott Mk 2 KOG og undertegnede er fremdeles første kopi (Mk 1)