Flyinkasso - Serie Discovery Channel

Det ser faktisk ikke ut som det er flere enn 3. Discovery Nederland har laget en egen webside som jeg vil kalle veldig fancy for 3 episoder.

http://www.discoverypers.nl/airplane_repo/ (Se under "Afleveringen" så er det bare listet opp 3 episoder)

Enig i at det lukter legal issues her, for episode 3 ble aldri "avsluttet". Det fremgikk ikke at det var siste episode på noen måte som jeg bet meg merke i.

Jeg lurer på om Discovery opprinnelig kan ha bestilt 30 minutter og slått sammen flere episoder. Jeg skal prøve å få fatt i produksjonsselskapet for å høre hva de har å si. Kanskje de kan avsløre noen fremtidsplaner om evnt nye episoder.

He he, her har vi gutten som ikke gir opp med det
første nei. Det er bra! Synes det er svært underlig
dette her, så skal bli veldig interessant å høre fra
deg - når du får svar. Keep up the good work!!

Ny episode i kveld klokken 22 på Discovery, hvor i USA du måtte befinne deg. Teaseren så lovende ut.

Mye mer action ... nye 'helter' .. bra så langt!

Last edited:
Re: Re: Flyinkasso - Serie Discovery Channel

Ny episode i kveld klokken 22 på Discovery, hvor i USA du måtte befinne deg. Teaseren så lovende ut.

Mye mer action ... nye 'helter' .. bra så langt!

Noen måte man får sett dette på ifra gamle landet, med evt US IP el ?

Ser ikke ut til at Discovery sin streaming fungerer med Unblock Us, så er vel ikke så mye håp for oss utenfor USA. Må eventuelt ty til en vanlig VPN?

Takk for tipset, fikk sett første episode!

Ganske spennende serie, men er det noe av det som er regissert? Tenker spesielt på de scenene der de var inne i hangaren på ranchen, og en annen person kom inn. Kan umulig tenke meg at kameramannen klarte å få så gode bilder hvis de virkelig prøvde å gjemme seg?

Tipper dette i likhet med andre tilsvarende programmer er regissert i stor grad for å få bra TV.

Vanskelig å si, men tenkte på det selv ja.. Noe annet jeg lurer på om er regissert er sladdingen i hver eneste sving, hehe :)

Noen som vet hvor jeg kan se de gamle episodene (2010/2011)?

Last edited:
De kan nå tydeligvis ikke hatt sååå lyst på den Citationen, når de står ved taksebanen med blålys and shit før han hadde landa....

De kan nå tydeligvis ikke hatt sååå lyst på den Citationen, når de står ved taksebanen med blålys and shit før han hadde landa....

Nei, jeg reagerte også litt på den der ... personlig hadde jeg nok gjemt meg litt bedre .. :cool:

Ny episode, begynner å skjønne greia såvidt. Er lagt opp som Deadliest Catch virker det som. Først får man et klipp i starten, og dette blir vist i helhet på slutten.

Og nå har de mer Politi også... Blir mer og mer skeptisk gitt, men great fun anyway.

Back