'Flying Wild Alaska' - ny serie på Discovery

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
'Flying Wild Alaska' - ny serie på Discovery

Artig serie som hadde premiere denne helgen - om en familie som lever som bushflyvere i Alaska.

http://dsc.discovery.com/tv/flying-wild-alaska/

Meet the unconventional family that rules Alaska's most dangerous skies in the new 10-part series FLYING WILD ALASKA, premiering on Discovery Channel Fridays at 9 PM E/P, beginning January 14, 2011. Operating their family-run airline, Era Alaska, the Tweto family battles unforgiving Alaska weather and terrain to transport life's necessities to one of the most remote and extreme regions of America.

Re: 'Flying Wild Alaska' - ny serie på Discovery

Akkurat sett første episode og gleder meg absolutt til neste... Masse forskjellig fly og heftige off-airport landinger.... Ganske imponerende, ble sagt i begynnelsen av prog at Era Alaska opererer rundt 70 fly til 100 småsteder i Alaska i tillegg til byer som bla Anchorage og Fairbanks. Bare å glede seg ;)

'Voff!' heter det ... ;) Noooget svimete virker hun, men det er jo mulig hun bare gjør seg til for kameraet.

Dersom graden av "svimethet" skulle vært avgjørende for vårt forhold til kvinner kunne vi nok gitt opp alle sammen ^^

Og nå har serien kommet til Discovery på denne siden av dammen. Går på tirsdager 21.00. Så er det bare å håpe på at de tar inn Ice Pilots også (selv om jeg har fått lastet ned begge sesongene som er sendt så langt).

Samma serie som går på National Geographic?

Nei! Det er vel Alaska Wing Men du tenker på (en tre episoders miniserie på NGC)? Flying Wild Alaska følger ett familiedrevet regionalt flyselskap i Alaska. Foreløpig er det så vidt jeg vet laget en sesong på ti episoder.

Flying Wild Alaska har en sesong på ti episoder ja. En andre sesong er bekreftet.
NatGeo viser Alaska Wing Men i tillegg til Ice Pilots som egentlig heter Ice Pilots NWT og orginalt ble sendt på History Channel "over there".
Sistnevnte har så langt to sesonger, og det er visstnok en tredje på vei.

Ahh... hadde ikke fått med meg at Ice Pilots gikk på NGC. Det siste jeg hørte var at Discovery UK sendte den, så jeg har ventet på den på Discovery Nordic. Tredje sesong er bekreftet. Den starter visst "over there" i oktober

Back