• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flying Jokers

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
fattern til en av kollegene mine lengst til høyre

http://www.vimenn.com/?article_id=11731

Replying to Topic 'Flying Jokers'

– Det var da det var godt med en øl! skyter Per Brath (70) inn, og dermed er ljugingen i gang for fullt.

Ha-ha...., kunne tenkt meg å vært "flue på veggen" når den gjengen der samles ja...:D

Artig! Hadde sönnen til Brath som elev för jeg begynte i Norving.I Norving leide vi inn Knut "fjellbonden" Fjell ved en lang rekke anledninger til å fly for oss i ferieperioder.I SAS flöy jeg som styrmann både for Brath og Karlsen.Spockeli traff jeg i forbindelse med et hospitantkurs i Busy Bee og han bor i nabobygda her ute i Röyken.
Eckholdt? Endte han opp i Braaaathens tro?:hi2

Originally posted by FBU 4EVER

Artig! Hadde sönnen til Brath som elev för jeg begynte i Norving.I Norving leide vi inn Knut "fjellbonden" Fjell ved en lang rekke anledninger til å fly for oss i ferieperioder.I SAS flöy jeg som styrmann både for Brath og Karlsen.Spockeli traff jeg i forbindelse med et hospitantkurs i Busy Bee og han bor i nabobygda her ute i Röyken.
Eckholdt? Endte han opp i Braaaathens tro?:hi2

Ja,også er Karlsen gift med en dame som gikk i samme klasse som meg på skolen i Tokyo da faren min var stasjonert der tidlig på 60-tallet.Du verden for en liten verden! :cheers:

Skulle egentlig legge til noe med edit-knappen,men så traff jeg vist quote istedenfor.

Back