Flying Blue tilbyder status match

To av tre ganger så langt med ny status.

Da har du vært heldig.
Jeg fikk aldri noe av hverken KL eller AF, som både sølv, gull og platinum.
Northwest derimot, delte ut oppgraderinger i bøtter og spann på både kort- og langdistanse til en flying blue elite. Merkelig bonusprogram!

Min kollega som fremdeled er Pandion snakket med Flying Blue HQ.
Pandion er "branded" som Eurobonus Gull og matches til FB gull.

End of story

Min kollega som fremdeled er Pandion snakket med Flying Blue HQ.
Pandion er "branded" som Eurobonus Gull og matches til FB gull.

End of story

Kjipt. Er litt tustete at ikke SAS ranker dette som en formell status på linje med HON-circle etc.

Litt OT, men...

Vel, personlig er jeg ikke så fornøyd.
Fikk avslag, noe vås om at kopien av kortet ikke var god nok. Da jeg sendte en forespørsel om de ønsket en ny kopi, fikk jeg beskjed om at kampanjen var over.
Så da blir det i alle fall ingen turer med KLM...

Fikk avslag jeg også; hadde lagt ved en scan av FB-kortet mitt istedenfor EBG. Fikk ikke somla meg til å respondere/ rette opp før etter at kampanjen var over. Sende likevel mail med EBG-scan og forklaring til tre-fire FB-mailadresser jeg fant på nettet, og fikk hyggelig melding om gull-match her i går :) (og da var det bare å hive seg på LH-match og, står i fare for miste G status hos Sas)

Fikk avslag jeg også; hadde lagt ved en scan av FB-kortet mitt istedenfor EBG. Fikk ikke somla meg til å respondere/ rette opp før etter at kampanjen var over. Sende likevel mail med EBG-scan og forklaring til tre-fire FB-mailadresser jeg fant på nettet, og fikk hyggelig melding om gull-match her i går :) (og da var det bare å hive seg på LH-match og, står i fare for miste G status hos Sas)

Hvilken adresser brukte du?

Da kom kortet, sammen med to bag-tags av tålig bra kvalitet. Bedre løsning enn SAS sine, i og med at baksiden er tildekket. Forøvrig er gullfargen veldig stygg, den var bedre for 5-6 år siden!

Back