Flying Blue statusmatch-kampanje

SE-AER

ScanFlyer Blue
Flying Blue statusmatcher bl a Eurobonus Gold mot Flying Blue Gold. Begrenset antall, førstemann/dame til mølla gjelder!

http://statusmatch.campaignafklm.com/no/

Edit: Det er ikke kun Eurobonus Gold de matcher mot, men og andre gullkort. Regner med at f eks BA Silver burde være nok for å få FBG.

(Takk til Air France/KLM-representaten Karin på businessclass.se for dette tilbudet!)

Last edited:
Jeg prøver at bruge tilbudet - men får hele tiden fejlmeddelelse om: You have not filled out all the fields correctly.

Er der nogen speciel syntax jeg skal bruge?

Ai ai, Lying Blue kontoen er tom, og det skal ikke flere poeng inn på den. Gullet går ut om et par mnd, og da blir det Lying Blue Ivory 4 life :)

Jeg prøver at bruge tilbudet - men får hele tiden fejlmeddelelse om: You have not filled out all the fields correctly.

Samme elendighet her også. Har forsøkt både på jobb-PC og hjemme-PC, men får samme feilmelding...

Bruker Internet Explorer? Prøv med en annen browser.

Last edited:
Jeg gjorde dette nettopp uten problemer, brukte Chrome. Artig, virker som de deler ut rundhåndet, mitt Flying Blue Gold for 2012 går ut i mars (matchet nå fra EBG) og det gjør ingenting fortsette ett år med FBG da jeg ikke kommer unna KLM til tider :-)

Hmmm.. Tydelig Internet Explorer problem ja. Åpnet linken i Safari på iPadda, og da funket det. Takk for tipset pgaa:)

For dere som får feilmelding: Det har blitt rapportert på businessclass.se at Internet Explorer ikke virker, så bruk en annen browser som f eks Chrome eller Opera.

Gyldigheten på FBG-kortet ved statusmatch er ut dette året.

Takk, da har jeg også utført øvelsen! Men jeg fikk aldri noen bekreftelse via mail. Men det gjorde kanskje ingen andre heller?

Tenk på at det kan ta et par uker for statusen på Flying Blue-kontoen blir oppdatert, så hvis det fremdeles står Ivory nå så betyr ikke det noe.

(kilde: Karin fra Air France/KLM på businessclass.se)

Og man trenger 40' poeng for å fornye gullet eller 70' for å komme opp på Platinum.

KRS-AMS-MNL i biz gir f.eks. 19500 poeng.

Back