Madman ScanFlyer Gold 19 Aug 2008 #1 Noen som vet hvor jeg kan få tak i flyfoto av Gardermoen/Sand-området fra før de begynte å bygge hovedflyplass?
Noen som vet hvor jeg kan få tak i flyfoto av Gardermoen/Sand-området fra før de begynte å bygge hovedflyplass?
SK917 ScanFlyer Blue 19 Aug 2008 #2 Re: Flyfoto av gamle Gardermoen..? Har et bilde fra 1994 om det hjelper - send meg PM hvis av interesse...spørs hva du skal med det
Re: Flyfoto av gamle Gardermoen..? Har et bilde fra 1994 om det hjelper - send meg PM hvis av interesse...spørs hva du skal med det
B767 ScanFlyer Gold 19 Aug 2008 #4 Re: Flyfoto av gamle Gardermoen..? sko gjerne likt å sett eg og...
Madman ScanFlyer Gold 20 Aug 2008 #6 petru26 said: Madman, det skal jeg prøve å få tak i til deg! Click to expand... Takker og bukker. Tar i mot med åpne armer jeg. Og sånn for ordens skyld: Eventuelle bilder er KUN til privat bruk.
petru26 said: Madman, det skal jeg prøve å få tak i til deg! Click to expand... Takker og bukker. Tar i mot med åpne armer jeg. Og sånn for ordens skyld: Eventuelle bilder er KUN til privat bruk.