J jirafoss Newcomer 5 Sep 2012 #1 Flydag på Kjevik Litt bilder fra en fin sommer dag da de skulle feire fly showet 100 år markeringen. Attachments IMG_2059.jpg 191.7 KB · Views: 288 IMG_2177.jpg 172 KB · Views: 281 IMG_2618.jpg 207 KB · Views: 275 IMG_2632.jpg 192.6 KB · Views: 273 IMG_2181.jpg 180.9 KB · Views: 259 IMG_2048.jpg 194.3 KB · Views: 70
I inger ScanFlyer Gold 6 Sep 2012 #2 Re: Flydag på Kjevik Fine bilder, og flotte farger på bildet med SAS-maskinen Inger
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 7 Sep 2012 #3 Re: Flydag på Kjevik Fine bilder, men hadde gjerne sett mer av flyene som deltok og ikke bare den vanlige rutetrafikken...
Re: Flydag på Kjevik Fine bilder, men hadde gjerne sett mer av flyene som deltok og ikke bare den vanlige rutetrafikken...
N Norge Rundt På 14 Dager ScanFlyer Gold 7 Sep 2012 #4 Re: Flydag på Kjevik AggTouchdown said: Fine bilder, men hadde gjerne sett mer av flyene som deltok og ikke bare den vanlige rutetrafikken... Click to expand... Rett nok men tviler på at den L29 Dolphinen var en del av den vanlige rutetrafikken.
Re: Flydag på Kjevik AggTouchdown said: Fine bilder, men hadde gjerne sett mer av flyene som deltok og ikke bare den vanlige rutetrafikken... Click to expand... Rett nok men tviler på at den L29 Dolphinen var en del av den vanlige rutetrafikken.
A AggTouchdown ScanFlyer Gold 7 Sep 2012 #5 Re: Flydag på Kjevik Dakotaen var nok heller ikke det, men du skjønner hva jeg mener
N Norge Rundt På 14 Dager ScanFlyer Gold 7 Sep 2012 #6 Re: Flydag på Kjevik AggTouchdown said: Dakotaen var nok heller ikke det, men du skjønner hva jeg mener Click to expand... Ja jeg gjorde det, klarte bare ikke dy meg. Men helt enig med deg, hadde vært mer inntresant med bilder av flyene på showet enn av ruteflyene.
Re: Flydag på Kjevik AggTouchdown said: Dakotaen var nok heller ikke det, men du skjønner hva jeg mener Click to expand... Ja jeg gjorde det, klarte bare ikke dy meg. Men helt enig med deg, hadde vært mer inntresant med bilder av flyene på showet enn av ruteflyene.