Flybytte på Gatwik

grindstein

ScanFlyer Silver
Flybytte på Gatwik

I forbindelse med reise til Thailand skal jeg bytte fly på Gatwik. Har en avgang med Norwegian som lander på Gatwik kl 0810. Avgang med Emirates er kl 0945. Holder dette for ny incheck, og for å komme seg til neste gate?

Presiserer at fly ifra OSL til Gatwik ikke er booka enda.

Re: Flybytte på Gatwik

Jeg hadde absolutt ikke gjort det... Sov over på flyplassen..

Høres ut som at du kan få det travelt.. Hvis jeg var deg, ville jeg reist over til London dagen i forveien !

Vet ikke hvilke terminaler de bruker, men vær obs på at det er byggearbeider så bytte av terminal er litt mer tidkrevende enn normalt:
A replacement bus service is in operation between Gatwick's North and South Terminals. The service will depart from the upper forecourt of both terminals every three minutes during the day (04.00 to 18.00) and every six minutes at night. Please allow up to 20 minutes to transfer between terminals during this period. As the transit stations will be closed, access between South Terminal and local buses will be via alternative routes.

http://www.gatwickairport.com/porta...___/448c6a4c7f1b0010VgnVCM200000357e120a____/

Emirates benytter Terminal N ifølge e.ticket jeg har mottat.

Men uansett har jeg bestemt meg for å reise over til London dagen før. Så tidsmessig skulle ikke dette by på problemer.

Back