Flybussene i Oslo

Flybussen får flere avganger

Etter lang tid med reiserestriksjoner ser det ut til at mange vil bruke våren og sommeren på å reise. Vi forsterker dagens rutetilbud ved å sette inn FB2 og FB4 de dagene og tidene på døgnet vi forventer mange passasjerer. Rutetidene blir mer dynamiske og flere avganger kan bli lagt ut flybussen.no på kort varsel. Vi anbefaler deg å benytte reiseplanleggeren for oppdaterte rutetider.

Ser f.eks. at det går avganger på FB2 fra OSL søndag 1. mai

https://www.flybussen.no/aktuelt/flybussen-norgesbuss-flere-avganger/

Det er greit nok at flybussene ikke mottar noe støtte men de får neppe flere passasjerer om det er tilfeldig om det går en buss eller ikke

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

I følge reiseplanleggeren ser det ut som FB2 mest er et søndagsfenomen ettermiddag/kveld

Fra og med denne uka er FB2 igang igjen og kjører timesruter. Det betyr at det fra Helsfyr er avgang hvert 30. minutt (FB2/FB5)

Før korona så hadde både FB2 og FB5 halvtimesruter, så det er fortsatt et stykke igjen før man er tilbake på det nivået.

Ja av en eller annen grunn har det gått veldig tregt med å få opp frekvensen der. Alle de andre flybusslinjene i byen har vel vært tilbake i normalt gjenge lenge nå, men FB2 og 5 har ting gått tregt med.

Ja ja - vi får se hvor lenge den holder

Lang reisetid og dårlig frekvens er vel ikke den største suksessfaktoren

Ikke akkurat høysesong å starte opp i heller
Ja nei jeg tviler på at den holder så lenge. For de fleste i Lørenskog området har hyppige busser til Lillestrøm med 100/110 hvor det er hyppige tog videre. Dette er riktignok mjølkeruter men de bruker ikke så lang tid til Lillestrøm derfra.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Back