Men prisene burde jo reduseres. Disse flybussene koster jo ekstremt mye. Igjen NSB tar 60 kroner om man har månedskort. Kanskje Ruter burde ta over en del av driften?
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Boligområder hvor det riktignok bor folk. Veldig fint for folk som bor på Tveita etc. Bruker ca en halvtime oppOSL-Ekspressen "markedstilpasser" rutene sine, i følge ei melding på nettsidene.
På fredager og lørdager kommer det en ny avgang 03:03 til Gardermoen.
På vanlige hverdager ser det ut til at en del av avgangene midt på dagen (10:03, 12:03) og den siste avgangen (20:03) til Gardermoen som forsvinner. Disse tror jeg ikke det er mange som kommer til å savne.
Fra Gardermoen forsvinner de fleste formiddagsavgangene på vanlige hverdager i tillegg til siste avgang 21:50 (20:50 blir siste). I helgene kommer det noen nye, sene avganger (23:50 og 01:00).
Jeg tror ikke det er mange som kommer til å merke dette, for bussen går stort sett gjennom boligområder.
FB2 vil mellom Bussterminalen og Helsfyr gå over Ensjø og Tøyen fra 4. september. Vahls gate, Tøyen Skole og Ensjø T blir nye stopp
Tror de allerede har startet, flybussen ble observert ved Ensjø T i begge retninger når jeg var ute på en spasertur i området i går...
Æsj så kjedelig. Lurer på hva som skjer med Osl ekspressen det kan da umulig lønne seg . Nærmeste alternativ blir vel da fra Helsfyr for oss som bor på Tveita?Norgesbuss ekspress melder internt at FB6 Mortensrud-Gardermoen nedlegges fra 1. oktober grunnet manglende lønnsomhet.
Nattavgangene på FB2 Sentrum-Gardermoen sløyfes fra 4.9. fram til neste sommer.
Frekvensen hele lørdag på FB2 og FB5 reduseres til timesfrekvens (annen hver gang FB2 og FB5 så det blir halvtimesruter mellom Helsfyr og Gardermoen)
Nærmeste alternativ blir vel da fra Helsfyr for oss som bor på Tveita?
Da er det offisielt på nettsiden - nå lurer jeg på hvor lang tid det tar før OSL Ekspressen kaster inn håndkleet, de er ihvertfall ganske tomme.
https://www.flybussen.no/aktuelt/225-flybussen-linje-fb6
Vil det ikke da bli mindre konkurranse for OSL-ekspressen?
Fortsatt litt knapt med tid til å rekke 0600 avganger spør du meg. Første avgang på FB6 var perfekt til formålet. Men men sjeldent jeg booker 06 avganger i det hele tatt uansett. Alternativet fremovet får bli hotell ved flyplassen.Med morgenbuss fra Tveita hverdager 0421 og 0451 er det vel ingen problemer med tidlige avganger via Helsfyr. Ankomst OSL 0510 og 0540.
Fortsatt litt knapt med tid til å rekke 0600 avganger spør du meg. Første avgang på FB6 var perfekt til formålet. Men men sjeldent jeg booker 06 avganger i det hele tatt uansett. Alternativet fremovet får bli hotell ved flyplassen.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Spørs det da. Kan bli knapt om man skal sende bagasje - kuttes vel 3 kvarter før gjerne ? Sender så å si aldri noe så er ikke noe stort problem. Men liker å ha litt mer enn 50 min å gå på.Ankomst 0510 må da være rikelig for 0600 avganger?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.