• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flybussen ble avskiltet

Hurum

ScanFlyer Gold
Flybussen ble avskiltet
Flybussen mellom Evenes og Narvik ble i går avskiltet i en busskontroll

Bussen var ikke EU-godkjent og føreren hadde heller ikke med seg kjøreseddel for godkjent persontrafikk.

Overingeniør Petter Andersen ved Midtre Hålogaland distrikt sier de var nødt til å klippe av skiltene.

– Bussen skulle vært kontrollert for vel to måneder siden. For passasjerene ble det vel en time å vente før en annen buss kom og hentet dem. Bussen ble hentet av bergingsvogn, sier han.

Statens vegvesen gjennomførte i går en landsomfattende kontroll av busser. Det som ble kontrollert var vekt, bremser, dokumenter og kjøre- og hviletid.

– Vi sto langs E10 mellom Bjerkvik og Tjeldsundbrua. Det var få busser som passerte, men de øvrige var feilfri. Det var halvparten norske og utenlandske, og de øvrige, som ble kontrollert, kjørte med bra materiell.
http://www.ht.no/incoming/article45286.ece

Det var sikkert en SAS Braathens - flybuss.....så var usikke rpå om jeg skulle tørre å poste dette.
:spin:

Replying to Topic 'Flybussen ble avskiltet'

Kanskje han kjørte pirat-buss?

BF:cool2

Ja Ofotens bilruter kjører vel til Narvik, mens Nordtrafikk kjører til Harstad.

Originally posted by Hurum

Det var sikkert en SAS Braathens - flybuss.....så var usikke rpå om jeg skulle tørre å poste dette.

Typisk fra enkelte postere... sjekk fakta er du snill før du anklager.

Originally posted by Superhai

HALLO - hvor treg kan en bli....

Mitt innlegg var humoristisk siden alle mener jeg er så utrolig kritisk til SAS og at alle media bare vil dem ille.....derfor mitt roterende smileansikt.

Og JA jeg vet hvilke buss-selskaper som kjører fra denne flyplassen.....noen avganger er rutebusser, mens andre er Flybiusser med SAS Braathens logo, men disse kjører på oppdrag for flyselskapene...og du finner dem selvsagt på www.flybussen.no

Stemmer det Hurum sier, flybussen mellom Narvik og Evenes kjøres av Ofotens Bilruter for SAS Braathens. Man blir faktisk ønsket velkommen ombord til SAS BRaathens flybuss også.

Originally posted by Superhai

Nettopp det jeg gjorde ;)

Back