Flybuss fra Aalborg Lufthavn og nordover?

litt-amatør

ScanFlyer Gold
Medlem
Jeg skal på påskeferie til Nord-Jylland og har et berettiget håp om å starte denne på en uvant måte; nemlig å prøve ut Sun-Airs utrolig fristende rute til AAL fra OSL. Både flyselskap, flytype og Aalborg lufthavn er nytt for meg.:D

Det jeg nå prøver å finne ut om det er greie og raske måter å komme seg nordover mot Frederikshavn på med en flybuss? Vet at det skal gå en slik, men kan ikke finne noe om den. Jeg lander ca 19.20 evt så den bør helst gå på kvelden også.

Noen som kjenner til disse forholdene?

Det gikk iallefall tidligere! Men det er mange år siden nå. Om du ikke finner ut av det, så kan du jo ta bussen inn til byen, og derfra er det gode forbindelser til Fredrikshavn både med tog og buss.

Men hvorfor ikke heller kjøre til Larvik og ta Superspeed 2 til Hirtshals?

BF:cool2

Det gikk iallefall tidligere! Men det er mange år siden nå. Om du ikke finner ut av det, så kan du jo ta bussen inn til byen, og derfra er det gode forbindelser til Fredrikshavn både med tog og buss.

Men hvorfor ikke heller kjøre til Larvik og ta Superspeed 2 til Hirtshals?

BF:cool2

Fordi jeg ikke har noen bil tilgjengelig på dette tidspunktet. Men slapp av, hjemturen går med nevnte ferge til Larvik på påskeaften.;)

Uansett har jeg begynt å vurdere taxi fra AAL. Jeg har nemlig oppdaget at Q flyr OSL-AAL til en fjerdedel av prisen til Sun-Air. :rolleyes:

Back