• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

flyBMI i trøbbel - Instiller driften 16FEB19

Re: flyBMI i trøbbel - Instiller driften 16FEB19

Sorry, det stemmer. Dette var jo en av rutene som flyBMI opererte for SN.

Fløy den i 2017 med G-RJXC, en ERJ145. Morsomt selskap med trivelig kabinpersonale, synd det gikk som det gikk.
 
Re: flyBMI i trøbbel - Instiller driften 16FEB19




Det varte ikke lenge, da ruten legges ned i juni

https://www.routesonline.com/news/3...continues-aberdeen-oslo-route-from-june-2019/

Loganair in June 2019 is discontinuing Aberdeen – Oslo route, currently served 6 times a week with Embraer ERJ145 aircraft. Last flight is scheduled on 07JUN19, as service on/after 09JUN19 is no longer available for reservation.
 
Re: flyBMI i trøbbel - Instiller driften 16FEB19

Blir SAS alene igjen paa ruten da?
 
Re: flyBMI i trøbbel - Instiller driften 16FEB19

Neste kapittel i serien av konkursrammede Britiske selskaper

1fd80df61e54acbd28a2029f337176d9.jpg


Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
 
Re: flyBMI i trøbbel - Instiller driften 16FEB19

Neste kapittel i serien av konkursrammede Britiske selskaper

1fd80df61e54acbd28a2029f337176d9.jpg


Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Folk er glad i å kaste bort penger... Skulle tro man hadde lært etter all verdens forsøk. BA er et fantastisk fullserviceselskap, så har man U2 (og man kan også regne med FR) for de budsjettbevisste...

Kan være med på det den dagen da det ikke er all slags begrensninger på LHR, men sånn det er nå er det vanskelig å se hvordan det kan fungere. LCY var en mulighet en gang, men nå er BA dominerende til de grader der også...

Blir vel BHX eller MAN som hub igjen da?
 
Re: flyBMI i trøbbel - Instiller driften 16FEB19

Eller er dette en tilsvarende historie lik den vi så om Monarch 2.0 her om dagen?:cry:

Espen

Ingen som har slått seg på brøstet på LinkedIn ennå ihvertfall .. Har ikke sett noen navn på bakmennene ..
 
Back
Top