Flybilletter til Phuket

Nja

ScanFlyer Blue
Heisan

Jeg lurer på om det er lurt å vente med å bestille flybilletter med Thai på strekning Oslo-Stockholm-Phuket den 15 november. Retur Phuket-Bangkok-Oslo den 2 desember. Ser at for 2 koster det 16.000 kroner. Noen som vet/trur at billettene kommer til å koste mindre enn 16.000,- på sensommeren/høsten?
Vil helst ikke ha mer enn 1 flybytte..

Mener at TG har haft kampagner i august de sidste par år. Man kunne måske håbe på at det samme blev tilfældet igen i år, men man ved jo aldrig.

Må vi ha visum for å reise via Doha? Jeg er norsk og min kone er Ukrainsk.
Ikkje dersom du ikkje skal forlate flyplassen. Skal du inn i byen, så ordner flyselskapet det for ein billeg penge på flyplassen. Med 20 timer stoppover i DOH, så betalte eg ca nok 750 til QR for hotell og visum, inkludert alle måltid (på hotellet) samt transfer til/frå hotellet.

Om du flyr med QR, og velger riktige dager, så er det 1:40 transittid i DOH på utreisen og 2:10 på hjemreisen. Så du trenger ikke forlate flyplassen med mindre du selv velger å ha en stopover.

Heisan

Jeg lurer på om det er lurt å vente med å bestille flybilletter med Thai på strekning Oslo-Stockholm-Phuket den 15 november. Retur Phuket-Bangkok-Oslo den 2 desember. Ser at for 2 koster det 16.000 kroner. Noen som vet/trur at billettene kommer til å koste mindre enn 16.000,- på sensommeren/høsten?
Vil helst ikke ha mer enn 1 flybytte..

All mulig grunn til å tro at det kommer kampanjer med billigere billetter utover sommeren,etterhvert som vinterprogrammene settes. Jeg ville ihvertfall ventet til etter fellesferien med å bestille.
Dyrere blir det uansett neppe til den tid.

Back