• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flybilletter til Kreta

• Thread starter Thread starter Fry
  • Start date Start date

Fry

ScanFlyer Silver
Prøver å finne billigst mulig flybilletter til Kreta 24 september, med hjemreise 1. eller 2. oktober, har funnet til 12000kroner, men det er jo ikke akkurat billig! Er bare flybilletter jeg trenger, ikke hotell. Det er to voksne og et barn på 12 år. Noen som vet hvor jeg kan lete, eller som finner noe billigere? Om det er CHQ eller HER spiller ingen rolle, men det er fra OSL.

Takk

3510DKK pr person ved første søgning på travelink.dk

ons. 24. aug. 2005 Scandinavian Airlines 8h 40min
07:30 ons Oslo Airport (OSL)
08:45 ons Copenhagen (CPH), Terminal 3 Økonomi
SK1463 » 321 »

09:25 ons Copenhagen (CPH), Terminal 3 Scandinavian Airlines
13:35 ons E. Venizelos (ATH) Økonomi
SK777 » 321 »

16:20 ons E. Venizelos (ATH) Aegean Airlines
17:10 ons N Kazantzakis (HER) Økonomi
A3322 » 733 »

tor. 1. sep. 2005 Aegean Airlines 9h 35min
11:10 tor N Kazantzakis (HER)
12:00 tor E. Venizelos (ATH) Økonomi
A3307 » 733 »

14:30 tor E. Venizelos (ATH) Scandinavian Airlines
16:45 tor Copenhagen (CPH), Terminal 3 Økonomi
SK778 » 321 »

18:40 tor Copenhagen (CPH), Terminal 3 Scandinavian Airlines
19:45 tor Oslo Airport (OSL) Økonomi
SK464 » 321

Hellas er fremdeles turoperatørenes domene - flere av dem selger jo ticket-only. Sjekk med Apollo etc om de selger flybilletter uten hotell. Et alternativ er jo også å bestille uspesisfisert og droppe hele hotellet

Det er det at vi bor meget billig der, så trenger bare flybilletter, men når prisen på kun fly overgår prisen på uspesifisert så lønner det seg jo å heller gjøre det. Takk for tilbudet forresten, det var ikke så dyrt det, men er det tur-retur, eller one way? hvis det er t/r så er det jo ikke så gæli!

Back