• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flybe ønsker seg til Norge

Blubird

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Flybe ønsker seg til Norge

Det var på en pressekonferanse mandag at selskapets markedsdirektør, Mike Rutter på nytt gjorde det klart at de nå ønsker seg ruter til følgende byer;

-Hannover, Hamburg, Düsseldorf, Bergen, Stavanger, Oslo og Stockholm. Billund i Danmark kan også være aktuell.

Aner ikke om Flybe tilbyr gjennomgående billetter, men om de gjør det får man da - om ruten opprettes - tilgang til mange spennende destinasjoner via Newcastle.

http://www.hangar.no/news/119/ARTICLE/1985/2008-09-10.html

EDIT: Sjekket selv, og fant ut at;

Flybe has delivered another first in European regional air travel With Flybe Connections. Flybe Connections is an online through-booking service, which will which open up a vast array of, new, connecting routes for Flybe passengers.

EDIT: Vestlandet føler seg forbigått, og jeg må ha nye briller.

Last edited:
Re: Flybe ønsker seg til Oslo

Kunne tenkt meg OSL-SOU jeg, da hadde det vært kort vei til Hampshire!

Dette har jo Flybe snakket om før, uten at det ble noe av. Får håpe de starte på denne gangen da, tror de kan få det bra til.

Hvorfor er tittelen på denne tråden "Flybe ønsker seg til Oslo"? Burde vært Flybe ønsker seg til Norge. Ikke for å syte men det finnes andre flyplasser og byer i dette landet enn Oslo og Gardermoen også.

Hvorfor er tittelen på denne tråden "Flybe ønsker seg til Oslo"? Burde vært Flybe ønsker seg til Norge. Ikke for å syte men det finnes andre flyplasser og byer i dette landet enn Oslo og Gardermoen også.

Ser du at det står noen andre destinasjoner enn Oslo nevnt i artikkelen jeg linker til? Gi meg i så fall beskjed, så endrer jeg overskriften.

Ser du at det står noen andre destinasjoner enn Oslo nevnt i artikkelen jeg linker til? Gi meg i så fall beskjed, så endrer jeg overskriften.

I den artikkelen jeg ser, så står følgende:

Det var på en pressekonferanse mandag at selskapets markedsdirektør, Mike Rutter på nytt gjorde det klart at de nå ønsker seg ruter til følgende byer;

-Hannover, Hamburg, Düsseldorf, Bergen, Stavanger, Oslo og Stockholm. Billund i Danmark kan også være aktuell.

Oslo har stått på ønskelisten i flere år, vi får se hva dette bringer...

Re: Flybe ønsker seg til Norge

Jeg liker flåten til Flybe. Har de tatt over Logan Air nå?

Er det en mulighet for at de kan være interisert i RYG? ( Ja veit det heter Moss Lufthavn og nei jeg orker ikke Oslo Metropolitan area diskusjonene nå:P ) RYG er jo dødelig effektiv når alt går som det skal.....
Hadde vært morsomt om FlyBe ble første utenlandske selskap fra RYG, eller er dette bare ønske tenkninger fra min side??

Jeg liker flåten til Flybe. Har de tatt over Logan Air nå?

Det er vel bare et teknisk samarbeide, slik Logan hadde med BA tidligere.

Skulle ønsket meg en rute mellom TRD og ABZ selv, men det blir vel med ønsket.

Back