FlyBe Nordic planlegger OSL-BMA fra April

Nok ikke den mest overraskende nyhed oven på ruten til CPH. Mere spændt på hvad der kommer næste gang. Måske BER eller RIX? Derudover synes jeg efterhånden et tættere samarbejde med Malmö Aviation virker oplagt, måske udvidet til også at omfatte endda Sun-Air?

Ikke så dum rute. Men skal dem bruke ATR her også? Og prisene må vel være greie på en slik rute, ikke for dyrt. Satser på ruten klarer seg da, men kan ruten få konkuranse fra Direktflyg.?

Ikke så dum rute. Men skal dem bruke ATR her også? Og prisene må vel være greie på en slik rute, ikke for dyrt. Satser på ruten klarer seg da, men kan ruten få konkuranse fra Direktflyg.?

De bruker bare ATR...Embraerne blir brukt på Finnair produksjonen.
Og Ditektflyg flyger fra Karlstad og det er jo et stykke fra Stockholm, så den går ikke i direkte konkuranse.

Der kom den ja, skal bli spennende å se hva slags rutetider de kommer med.
Ellers var det litt lite med bare to daglige, men trolig øker de etterhvert.

Der kom den ja, skal bli spennende å se hva slags rutetider de kommer med.
Ellers var det litt lite med bare to daglige, men trolig øker de etterhvert.

Spørs hvilke slots man kan kommer over da. Er ikke OSL ganske 'full' i rushet morgen og ettermiddag/kveld ?

Spennende nyhet og en modig satsing. Har det gått rute mellom OSL og Bromma før siden Arlanda åpnet? Det hadde kanskje vært smart med en "midt på dagen" avgang, men de vil vel se det litt an. Bromma er en glimrende flyplass som det kun tar noen få minutter å komme igjennom.

Da er rutetidene klare - med oppstart 2. mai.

BE5661 BMA-OSL 10:50-12:00 12345--
BE5665 BMA-OSL 18:50-20:00 12345-7

BE5662 OSL-BMA 12:30-13:40 12345--
BE5666 OSL-BMA 20:30-21:40 12345-7

Denne ruten holder ikke sommerprogrammet ut.... med de rutetidene og med SK og DUs frekvens. Synd, artig med konkurranse fra andre enn SK Og DY på en av OSLs allers største ruter...

Jeg haaper virkelig denne klarer seg. Bromma er blitt en hub for Flybe Nordic og er en av de greieste flyplassene i verden aa fly fra. Det kan bli hardt i konkurranse med SAS og DY selv om det er til en annen flyplass. I tillegg kommer SAS tilbake med bedre bonuspoeng for oekonomi,

Noen vet hvordan denne ruten går? Ser det er velig lett å finne svært billige billetter her fremover og det tyder vel ikke veldig positivt?

Vet ikke hvordan den går. Jeg skal fly ruten i slutten av måneden, og kan gi en pekepinn på belegg. Prisene var bra for min del.

Tidtabellen är ju tyvärr helt usel! Kan inte vara lätt att få pax på de tiderna!

Helt enig med deg, den er ikke akkurat businessvennlig. Noen få forretningsreisende er det nok, men er kanskje mest fritidsreisende på det tidspunktet. Har selv vurdert teste ut Flybe, får håpe ruten er levedyktig.

Jeg reiste nylig med ruten t/r på en hverdag. Belegget til Bromma var ca. 50 % midt på dagen, og dette kunne tyde på at ruten gikk ok, mange har jo ferie og det var endel dresskledde ombord. Det var ogsaå endel ikke-skandinaviske ombord. Returen til Oslo var ikke like bra, kun 11 pax i et fly med 68 seter. Jeg trodde først det skulle være flere den veien ettersom tidspunktet burde passe biz pax bedre, men den gang ei.

Flyturen var veldig bra, men serveringen er kun gratis til dem med de dyreste billettene. Benplassen er helt ok, og kabinen har lavt støynivå. Bromma er en av mine favorittflyplasser: kort avstand til sentrum og det tar kun noen minutter å komme seg gjennom terminalen.

Jeg tror, som de fleste, at Flybe bør endre tidtabellen til morgen go ettermiddag. Jeg håper de har is i magen og lar ruten gå seg til.

Back