Fly&Vin

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Fly&Vin'

Når satser folket på å være på Enoteca?

Falcon mellomlander på Lysaker og plukker meg opp 16:45 - vi skulle være der rimelig tett på 17:00

Klokken 18:00...og sikkert noen timer (les 3,4 eller 5 timer!) Kommer du?

Ooops. Er det allerede klokken 17:00???? Klarer det også jeg...

Jeg kommer, skal prøve å være på plass til 1700, men det skal holde hardt (men jeg regner med at dere sitter noen timer...:D )

Jeg klarte å glemme jakken med alt jeg har behov for i kveld hos nabo-jenta i går kveld, så inntill hun kommer hjem må jeg desverre legge alt på is.. Hvor lenge er det bestillt bord?

Og undertegnede har ETA Enoteca 18:00 - regner å være ferdig med foto-oppdraget innen den tid. Dette oppdraget medfører at jeg også tar med meg utstyret til møtet- dere får ta med dere kam :sarc

Og da er jeg klar!! Kan jeg slenge meg på? sikkert ikke problem for Enoteca?

Replying to Topic 'F

Jeg er syk og må trekke meg. Jeg håpet i det lengste å bli bedre. Det var dritkjipt, for dette så jeg virkelig frem til. Håper ikke det er lenge til neste anledning.

Edit: Concorde - du tar plassen min, så det burde gå greit.

Og ingen problemer for oss... Dette skal bli hyggelig!!!

Originally posted by pjacklam

Jeg er syk og må trekke meg. Jeg håpet i det lengste å bli bedre. Det var dritkjipt, for dette så jeg virkelig frem til. Håper ikke det er lenge til neste anledning.

Det var ergerlig. God bedring!

(Hjelper det om jeg kjører deg hjem? Jeg må være stand-by med bilen hvis EA blir dårligere.)

Originally posted by pjacklam

God bedring Peter, og takk for det. Vi gamlekara fra Lysaker skal møtes en dag, men det er en helt annen sak!

Men vi møtes igjen i november... Og da kan dette innlegget miste sin "sticky"...

Noen få bilder fra Enoteca Vinbar sent på kvelden
Bilde1.jpg

fly og VIN

Bilde2.jpg

Vår yndige vertinne for kvelden

Bilde3.jpg

CK med tale ;)

Bilde4.jpg

Falcon i godt humør

Bilde5.jpg

Og glisene ble bredere og bredere

Nå slutt KOG (han lånte litt min Canon - og han innrømmet at det var noe bedre enn sin Pentax :)) og undertegnede å ta bilder mer denne kvelden :p

Bra med bilder også... Men på neste samling bør det bli fotoforbud...:wow:

Takk alle som møtte,10 stk faktisk.
Det ble vel noe sånt som en 8-9 flasker totalt.
Har ikke fått noen oppringning fra Enoteca,så jeg tror alle gjorde opp for seg.:D

Back