Fly&Vin

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Fly&Vin'

Så er bord for 11 personer book'et på Enoteca Vinbar i Bygdøy Allé mandag 18/10,kl. 1700.Vi har fått bord i den nyoppussede kjelleren.

De har en enkel matservering som består av div. antipasti,pasta,salater og pizza,bl.a. en dagens pasta og dagens suppe.

Dette blir topp!:)

Pizza`n er meget god... Gleder meg!!!

Jeg kan desverre ikke stille denne gangen - men man kanskje se om noe kan ordnes i november (24. november f.eks....)

Ha en fin kveld!

jy

Hadde vært hyggelig med besøk nordfra... Vi bestemmer vel kanskje allerede på mandag om det blir nytt treff 24. november!

Originally posted by FBU 4EVER

Så er bord for 11 personer book'et på Enoteca Vinbar i Bygdøy Allé mandag 18/10,kl. 1700.

Fra Asker er det kanskje enklest med buss? I så fall, hva er nærmeste holdeplass?

Frogner kirke...

Heisann forresten: Var ute med Yngve for et par dager sien, skal ha i hvertall en tur til!

Frogner Kirke - så går du litt tilbake i Bygdøy Allè. Ligger på høyre side når du går fra Frogner Kirke.

Originally posted by Concorde

Frogner kirke...

Takk! Det er fryktelig mange år siden sist jeg tok buss til byen, men det bør gå greit. Det er liksom tog som er min greie.

Heisann forresten: Var ute med Yngve for et par dager sien, skal ha i hvertall en tur til!

Øh...nå er jeg veldig forvirret. Yngve? Den Yngve som jeg kjenner? Kjenner jeg deg? Hm...Concorde...jeg kjenner en som fløy med Concorde...er det deg?

Ehh.. joda, gikk i samme klasse tilogmed... Møtte deg på Gardermoen sammen med Kristian for noen uker siden. Lysere nå da?

Ehh.. joda, gikk i samme klasse tilogmed... Møtte deg på Gardermoen sammen med Kristian for noen uker siden. Lysere nå da?

Herlighet, mann, hvorfor har du ikke gitt deg til kjenne før? :)

Diskresjon...;)

Diskresjon, du lissom. :) Jeg har jo kjent deg mer eller mindre i 20 år og så driver du sånn! Kjiping! :)

Originally posted by pjacklam

Så er bord for 11 personer book'et på Enoteca Vinbar i Bygdøy Allé mandag 18/10,kl. 1700.

Fra Asker er det kanskje enklest med buss? I så fall, hva er nærmeste holdeplass?

Inntil omleggingen 4 oktober,var Frogner Kirke nærmeste holdeplass.
Nå går ikke de grønne bussene i Bygdø Allé lenger,nærmeste stopp blir nede ved Sjølyst,og derfra er det ca. 10-15 min. og gå til B.A. 59c.

Originally posted by pjacklam

Inntil omleggingen 4 oktober,var Frogner Kirke nærmeste holdeplass.
Nå går ikke de grønne bussene i Bygdø Allé lenger,nærmeste stopp blir nede ved Sjølyst,og derfra er det ca. 10-15 min. og gå til B.A. 59c.

Eller bytt til rød-buss på Lysaker (eller Skøyen/Maritim - ved bomstasjonen). Jeg har bil til byen, så Asker-og-utover-folket må gjerne ta kontakt for å henge seg på fra Sandvika, etc.

Bil&Fly&Vin...for du skal vel smake litt Falcon?

BA283 og jeg skal gå fra Majorstuen...(...og sikkert tilbake også) Om det er flere som er spreke så heng dere på!

Back