Fly&Vin

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Fly&Vin'

Det kan se litt stygt ut for min del, men jeg skal prøve å få omrokkert litt for å få det til!

Det klarer du nok... Skal love at det blir litt prat om italienske biler også!!!

Samme problem for meg som for TOS. Har dessverre ingen jobbreise eller noe slikt til Oslo på det tidspunkt. Kommer en måned for tidlig, for jeg skal sørover i midten av november.

Originally posted by SK384

Samme problem for meg som for TOS. Har dessverre ingen jobbreise eller noe slikt til Oslo på det tidspunkt. Kommer en måned for tidlig, for jeg skal sørover i midten av november.

Da må det jo nesten bli fly&vin i november også, da... :)

Originally posted by Falcon

Originally posted by SK384

Da må det jo nesten bli fly&vin i november også, da... :)

Jeg er definitivt i Oslo fra 24. til 25. november - jeg har et møte fra 15 til 19-20, men er klar etter det. Jeg jobber fortsatt med saken i forhold til dette møtet.

Jan Y

Bare det ikke blir vin i dag - så er jeg klar for det meste. Selvfølgelig kan vi møtes i november også...

Rakafisk/lutefisk og akevitt kanskje? Var et forslag her tidligere om en tur til Fagernes, den blir nok litt drøy for meg nå, men et møte i Oslo i sen November hadde vært perfekt!

Originally posted by EB

Graver vi frem BA283 fra kjærlighetsredet på Majorstuen og i tillegg for lokket Trety fra Drammen så er vi der!!!

Jeg skal prøve å grave frem meg selv! Tror det skal gå greit å frigjøre den kvelden, så jeg satser på å være der!:D

WOW!!! Gutt1 lever... Velkommen...

10 medlemmer har "reservert" plass... Kanskje vi bør ta med noe "å lodde" ut...

en lang hvit og grønn sak med vinger (ikke Libresse...) er med fra skattkammeret i Asker....

Skal se om det kasnkje kommer en bok og/eller en flymodell fra Riis også!

Oppdaget at jeg har et par ekstra eks. av "Riv pyramidene"... Spør meg ikke hvorfor. :) Noen som vil ha?

Originally posted by EB

Da prøver vi oss med høstens møte i "Fly&Vin"... Mandag 18. oktober er forslaget fra FBU4EVER - slik at det i allefall blir en mandag i høst vi kan gled oss til!

Blir du med?

En anonym innringer tipset meg om både forumet og vinkvelden, og dette er jo noe jeg må slenge meg på, hvis det fremdeles er plass :)

jeg gleder meg! Dette blir moro!!!

Det er plass... Vi er da 11... BRA!!!

og siden jeg fikk igjen på skatten - i år igjen! - har jeg allikevel råd til FBU4EVERs dyre Barolo-viner.... nammenamm!

Back