Fly&Vin

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Da prøver vi oss med høstens møte i "Fly&Vin"... Mandag 18. oktober er forslaget fra FBU4EVER - slik at det i allefall blir en mandag i høst vi kan gled oss til!

Blir du med?

Replying to Topic 'Fly&Vin'

Dagen er markert med store bokstaver på kalenderen!:)

Det virker som stedet blir Enoteca Vinbar i Bygdøy Allé.Det kan være greit å reservere et bord i god tid,så jeg anbefaler at alle som kommer melder seg på så tidlig som mulig.

Ettermiddagen/kvelden er åpen for alle...meld deg på!!!

jeg regner med at jr. har kommet innen da, og det kan være greit med et avbrekk fra bleieskift - I'm in! Nå er det jo også røkfritt på Enoteca også!

Originally posted by CK
Nå er det jo også røkfritt på Enoteca også!

Var ikke forrige runde også røykfri - i hvert fall måtte undertegnede ut på gaten et par ganger :)
Regner med at jeg også stiller fit for flight

Fly & vin......får håpe ikke piloter begynner med det:) jaja, i BA er det no ikke så uvanlig:p

Ser det er på en mandag. Da kan det bli vanskelig å innta vin (må ha med bil isåfall). Er det tillatt å være med uten å innta vin :p

Hadde dere sagt 23. oktober var det 50-50 sjanse for at je var i provinsen for å delta :)

Hmm, ingenting på kalenderen for mandagskveld, og forelesning først klokken 14.15 dagen derpå....hvis det er fritt frem for alle så regner jeg med at jeg stikker innom.

Man må ikke drikke vin...og ja det er fritt frem så lenge man melder seg på.

Da er vi rundt 7... Hva med deg Trety???? Og deg BEF???? Og deg KOG???? Og deg OJB???

Originally posted by EB
Da er vi rundt 7... Hva med deg Trety????

Skulle sjekket kalenederen hjemme i går - men jeg ble litt distrahert av min nyinnkjøpte Xbox...;)
Skal få sjekket innen i morgen!

Jeg er veldig fristet til å komme innom, men har ikke på stående fot noen avtaler som gjør at jeg er i Oslo (men det kan selvsagt komme...). Jeg satser på at det er plass til meg også om muligheten skulle dukke opp..?

JAn Y

FBU4EVER: Vi er nå 8...men det er da god plass i kjeller`n....

Ja,vi bestilte jo bord til 10 første gangen,så det skal vel gå nå også.

Graver vi frem BA283 fra kjærlighetsredet på Majorstuen og i tillegg for lokket Trety fra Drammen så er vi der!!!

Jeg har et håp om at jeg kan komme, nødvendige avtaler er gjort for å få det til.

Back