• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly & Vin - jubileum ?

learjet

oversheriffmester
Medlem
Mener å huske at CK fortalte at det er jubileum denne påsken for forumet.
I tillegg så har det ikke vært noen samling siden diverse julebord - kanskje vi skulle samle troppene til en ørliten jubileums fly & vin ??

S

Det blir 10-års jubileum - over påske. Men la oss la CK få kose seg med den ventende sønnen i noen uker - så braker det løs. Blir varslet i god tid...og det blir i allefall noen flasker musserende - i anledning et jubileum det absolutt er verdt å feire!!!

Blir gjerne med på noe slikt jeg også. :)
Har "kun" vært medlem siden 2001.
Passer fint etter påske - men ikke i Sun'N Fun uka!
Vet om minst 5 fra forumet som da er langt borte (tripple-seven,
Canopy, Martin, Mountaindew og Speedbird) :)

10årsjubuileet skal feires! EB er selvskreven Fürer for festkomiteen.
Fremdeles ingen sønn i huset (og jeg mener å huske at påsken 1998 var senere enn i år?)

Jeg og damen er i Roma i begynnelsen av april, og jeg har ferie tom. 7/4. Det er en mandag, og da er jeg opptatt. Hva med lørdag 5/4?
Resten av programmet for april har jeg ikke i hende før 16/3.
Enoteca i B.A er vel selvskrevent?
Er vel på tide at P.A. Viking viser sin interesse. Kanskje noen fra DK og SE?:cheers:

Jeg og damen er i Roma i begynnelsen av april, og jeg har ferie tom. 7/4. Det er en mandag, og da er jeg opptatt. Hva med lørdag 5/4?
Resten av programmet for april har jeg ikke i hende før 16/3.
Enoteca i B.A er vel selvskrevent?
Er vel på tide at P.A. Viking viser sin interesse. Kanskje noen fra DK og SE?:cheers:

Alt annet enn den helgen!!! En årlig hyttetur med jusgutta går av stabelen den helgen, har ingen planer for dagene rundt.

Er det ikke på tide å finne på noe annet enn Enoteca? Det begynner å bli litt "same old, same old".

Jeg tror også - selv om jeg nå beveger mege farlig inn på Komiteens gebet - at vi bør finne et annet sted en Enoteca. Vi fikk problemer med seatingen der sist

Enig med CK og -KOG.
Litt større plass kan være en god ide'. Da vil man kunne rotere litt blant festdeltagerne.
Forslag til festkomiteen; Velg ut 2 datoer og se hvilken som får størst oppslutning. Bestem deretter dag.
Torsdag er den dag som best egner seg for mange. Hold helgen fri da mange prioriterer familien.
No-nonsens påmelding. Enten er man med eller så er man ikke.
6-7 sider i tråden med tekst fra forumister som kommer med allverdens forklaringer om de skal være med eller ikke eller hvor de er i verden er unyttig.
Leie av Schrøder Restaurant en kveld bør gi overkommelig pris for god mat.

Eller den nyåpnede "Brunello" i Tordenskjoldsgate. God pizza og pasta. Godt vin- og ølutvalg og rimelige priser. Drevet av italienere. EB og undertegnede kan kanskje ta denne oppgaven sammen?

Back