Fly&Vin i april...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Ukens boktips kommer til å bli "loddet" ut denne kvelden. Prisen for det ene loddet som selges er et glass vin...

Hmmm! Dårlig gjort!

Er selv i Oslo den 12, så det klaffet jo dårlig med mindre alle andre heller vil den dagen!?!:spin:

Kunne være klar for litt :cheers: da, men men!

Dessverre, EB! Reiseplanen min sier desverre ikke Oslo den dagen! Får håpe det klaffer en annen gang!

Du skal heretter bli invitert litt tidligere...Morsomt om vi klarer å få folk utenfor "gryta" med på treff også...

Originally posted by EB
Du skal heretter bli invitert litt tidligere...Morsomt om vi klarer å få folk utenfor "gryta" med på treff også...

Jeg er også interessert i å få passet inn en Fly&Vin kveld i Oslo, så jo før jo heller med invitasjoner til neste runde....:)

Denne gangen passet svært dårlig for meg - jeg skal på hurtigrutetur....

Originally posted by EB

Jeg har retur fra DAB 20.12, og ankommer da OSL ettermiddagen 21., men regner med at jeg booker det om til 16. og ankomst Tigerstaden utslitt, blek men fattet ettermiddag lørdag 17.12.

Sånn til orientering:thumbup

Hvor mange er vi egentlig den 19. da? Jeg tar forresten med meg en luring som (foreløpig) ikke er på nett; håper det er greit!

drekker`n så behøver`n ikke være på nett... Tror vi blir en ca. 10...pluss/minus..

Gjør det... Fellowship har sagt at han kanskje kommer tidlig...

Back