Fly&Vin i april...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Da er det etter FBU 4EVER`s utsagn tid for et av vårens vakreste eventyr. Ny samling med Fly&Vin i Oslo. Skal vi prøve "innsiden" av kirkeristen? Der er det både mulighet til å starte utendørs hvis været er pent og vi kan flytte innendørs til mer vin og god italiensk mat.

Alternative datoer... 19 og 20 april. Oppstart rett etter jobb...

Meld deg på her - eller på PM til f.eks meg...

PS! Kan noen lage en "sticky" på denne...

Vi snakker om vinbaren til Baltazar (italiensk rest. med blikket rettet mot Michelin stjerner!) og CK har nevnt 19/4 som mest aktuell.Det kan jeg også tenke meg.:cheers:

P.S. Finnes det ikke en smiley med vinglass et sted?

19APR er jeg med (om ikke noe skulle dukke opp som sparker bena under det):up:

Deltagelsen har tidligere vært 4 - 7 - 12 - 16(?), så nå er vi i siget. Blir vi 20 denne gangen? :)

Originally posted by Falcon
Deltagelsen har tidligere vært 4 - 7 - 12 - 16(?), så nå er vi i siget. Blir vi 20 denne gangen? :)

Oj,oj! Vinbaren til Baltazar tar vel maks. 20 stk.De opererer ikke med bordbestilling etter kl. 1600,kun til lunsj. Hmmm...

Jeg tror ikke at antallet kommer til å bli et stort problem, så la oss holde på Baltus.

det var da som .... dårlig timing igjen :(
Sist det var Fly&Vin var jeg i Østen ... og jammen er det slik denne gangen også.
Får ta meg en Singha istedet ...

Og Larsen melder seg selvsagt på Fly&vinen - denne gangen ser det ut til at vi gutta fra Røyken og Hurum slipper den etterfølgende trimtur til Lysaker ;)

Det betyr vel at noen av oss (les gjerne meg) må avslutte dagen litt tidligere for å være på plass før 16:00... Livet er hardt...:spin: :cheers: :hi2

Back