Fly&vin - Asker 20 august - Glorioso 17:00

Someone

Moderator
Medlem
På tide med en ny samling, denne gangen fly&vin, selv om man selvsagt står fritt til å drikke det man vil. Satser på å møtes på Glorioso sin nye filial ved Asker Stasjon klokken 17 torsdag 20 august

Kommer:
Someone
Fluxie
Hickok
Henshaw
Tristar
LN-TKP
learjet

Last edited:
Sett meg på "godt-mulig-jeg-kommer" listen. Reiser hjem fra Horten den dagen, så da er jo Asker fort et helt naturlig pitstop.

Kjøper en standby-billett til arrangementet, er to dager før bryllupet skal feires, så må se om man har alt ordnet til da og at man ikke har noen veldig tidlige gjester som skal underholdes

Satser på å dukke opp dersom ikke Raymond setter opp sperrebukker ved bygrensen[emoji3]

Da er bord booket og bekreftet, og med masse fleksibilitet begge veier. Så etteranmeldelser tas også i mot

Husk også at det er den nye Glorioso, ved stasjonen, og ikke dem gamle som ligger ved Kulturhuset. Vi ses

Lykke til!!! Selv om dere er sykt dårlige på å velge datoer. Jeg skal skåle fra Aalborg. Grompf!

Blir nok litt forsinket... På vei hjem fra kontoret nå, kjerringa er i gang med å fylle parafin på biz-jet’en[emoji3]

Jeg må på møte i Bergen kl. 8 i morgen tidlig, så så må jeg hjem i dag. Med andre ord blir jeg no-show.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Da er jeg vel plassert på hjørnet på uteserveringen. Eneste 8er bordet på uteserveringen

68608f6c1381a6598ba4c0a0e31ed7d5.jpg

Back