• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly video fra Brønnøy

radeon

ScanFlyer Blue
Fly video fra Brønnøy

Er det noen på forumet som er bruker flightlevel350.com? Mange norske videoer der, så det må det være :sarc Jeg har tre videoer der, men etter at det er skiftet program for uploading går det ikke an å laste opp for meg :jumpin har prøvd flere ganger, men ga opp så jeg la de ut på youtube istedet :up:

denne videoen er fra en landing i Brønnøy lufthavn med dash8100.

http://www.youtube.com/watch?v=Tq_vjSVYHVE

Replying to Topic 'Fly video fra Brønnøy'

Når du snakker om landinger, denne er den beste videoen fra en landing med en Airbus i Singapore ;)

Originally posted by LN-KGL

Når du snakker om landinger, denne er den beste videoen fra en landing med en Airbus i Singapore ;)

Jadda...denne var spennende :zzz

Det rista jo litt i kamera da når maskina landa, fikk frysninger jeg:thumbup

Bra video! Har dessvere ikke fløyet Dash 8-100. man har flydd Dash 7 til Maersk fra CPH-Billund. Har en vått drøm å fly Dash8-400 en gang:cheers:

Hmmm... Er ikke så sikke på at det er Brønnøysund det landes på. Hvis dette var en landing på 04 BNN så ville vi sett mer bebyggelse på short final (Ormøy), samt TWR under utrullingen. Hvis det var 22 så ville vi sett mer fjell mot øst. '
'
Tror nok dette er VOR-DME 055 inn til 03 på Stokka, i begynnelsen ser vi ned på Austbø, vi ser Dønnamannen i bakgrunnen og husene og campingplassen som ligger like vest for terskelen på 03. Og til slutt ønsker flytøtta velkommen til Sandnessjøen.

Den andre videoen som ligger der er avgang fra Mosjøen, bane 34.

Originally posted by LN-KGL

Helt enig! Har alltid lurt på hvordan friskluftbrytere, leselys og baggasjerack oppfører seg ved landing..... Så lang tid gikk det altså før jeg fikk svar... :sarc

Back