Fly til San Francisco med United fra Kr.3339

United1K

Up in the air ✈
Da har jeg funnet på United.com billige turer til San Francisco.
Fra Oslo: Kr.3339
Fra Stavanger: Kr.3761

Valgte datoer er 14.nov med retur 17.nov.

Dere får lete og se hva som er på andre datoer. Lykke til :fly

Og der kom 2x150usd travel vouchere til gode! Det blir MR til SFO :D

Jeg tar 14-19 for 3339!

Last edited:
Og ingen codeshare fra KRS. &%¤#. DET må de få fiksa :D Fant også ut at man ikke kan bruke 2 travel vochere på samme booking. Så da blir det 1 på SFO og en på SFO-LAS/SEA

Edit: Med hjemreise SFO-LHR-OSL får man 747-400 fra SFO til LHR og SAS fra LHR. For oss med status vil det si litt mer miles, men man går glipp av potensiell shoppingdag i NYC som mellomlandingen SFO-EWR (11t50m)-OSL gir.

Ok, da ble mine datoer:

12NOV 11:15 OSL - EWR, Ankomst 14:15 - Avreise: 16:10 SFO Ankomst: 19:33
19NOV 23:55 SFO - EWR, Ankomst 08:15 (20NOV) <11:50 connection> Avreise EWR 20:10 OSL Ankomst 9:45 (21NOV)

1 Adult (18-64) 2,824 NOK
Additional Taxes/Fees 515 NOK
Subtotal (without travel certificate(s)) 3,339 NOK
Travel Certificate 925 NOK
Total 2,414 NOK

Eurobonus basispoeng tjent: 12600 (3700+2600+2600+3700)

Ikke så værst :D

Edit: For de som vil ha hele faren
Fare 1: Carrier UA KNNZNO2W OSL to SFO (rules)
Passenger type ADT, round trip fare, booking code K
Covers OSL-EWR (Economy), EWR-SFO (Economy)
350.00
Fare 2: Carrier UA KNNZNO2W SFO to OSL (rules)
Passenger type ADT, round trip fare, booking code K
Covers SFO-EWR (Economy), EWR-OSL (Economy)
350.00
US September 11th Security Fee (AY) 48.00
USDA APHIS Fee (XA) 31.00
US Immigration Fee (XY) 43.00
US Customs Fee (YC) 34.00
Norway Passenger Charge (ZN) 115.00
UA YQ surcharge (YQ) 2,124.00
US International Arrival Tax (US) 108.00
US International Departure Tax (US) 108.00
US Passenger Facility Charge (XF) 28.00

Subtotal per passenger 3,339.00

Last edited:
Hm, da tok bookingfingeren over igjen. Ser ut som det er priser som er gyldig i K-klasse fram til 17 juli.

New York for 2780,- T/R i januar/februar på wideroe.no. Jeg skal faktisk booke en tur med en kompis i dette tidsrommet og hadde slått til på den, hvis det ikke var for at han ikke har fått innvilget ferie enda ... Argh!

Kjekt å se at dere fisker litt. Gratla til deg mcduck med din billett :)

Kan jo også nevne at jeg finner billetter til Miami skam billigt også.
Fra Oslo: 2955
Fra Stavanger: 3384

Mye bra til mange destinasjoner i USA :)
Godt med helg til å planlegge framover!

Finner også Air Canada omtrent like billig på flere av disse datoene. Er det flere som har matchet?

Bare vent, disse tilbud kommer og går. Har allerede SFO for 3.505 i mars...har FLL for 3.100 i januar, booket i en periode for ca. 2 mnd siden... Venter selv på HNL i påsken, for dyrt nå... Men det kommer....;)

Bare vent, disse tilbud kommer og går. Har allerede SFO for 3.505 i mars...har FLL for 3.100 i januar, booket i en periode for ca. 2 mnd siden...
Har selv sikret meg MCO i februar for enda mindre enn det. :colgate:

Det er verdt å ta med i beregningen at United drastisk vil kutte bonusutbetalingene for disse billigturene fra begynnelsen av mars.

Helt enig i dette, men booker mest i jan -feb og slenger inn en ekstra tur eller to.

Men siden vi kan reise akkurat når det passer, så er det mye mer moro med to billigbilletter enn en dyr på samme destinasjon... Samme bonus dobbelt moro...:lol:

På den annen side har jeg ikke fått klarhet i dette med wideroe.no ?

Litt kjipt at man må booke via United for å bruke vouchere, de tilbyr ikke connection fra KRS. Bruker man derimot reisebyrå så får man fint reise fra KRS. Jeg har da booket fra KRS før på United.com så her har noe skjedd.

Litt kjipt at man må booke via United for å bruke vouchere, de tilbyr ikke connection fra KRS. Bruker man derimot reisebyrå så får man fint reise fra KRS. Jeg har da booket fra KRS før på United.com så her har noe skjedd.

Jeg tror det har med at voucheren kan kun brukes på UA ruter.
Jeg hadde selv mange før, men kunne aldri bruke de i sammen med andre flyselskaper. Etter alt det jeg fløy til Melbourne så betydde det ingenting. Fikk brukt de opp med en gang ;)

Dett var dett :lol: Fant høl i kalenderen , booket EWR 10.01-13.01. Men ut billigste pris via BRU eller FRA.. Siden kort transfer BRU valgte vi FRA for Senator frokost, pris kr 3.034 ( BRU kr. 2.960 ).

Fikk valgt toseteren på rad 20 helt framme på 772, uten seterad foran og kjempeplass til beina....

Never mind vi har FLL 7 dager etter hjemkomst og ny EWR 12.02 ( kan uansett ikke få nok av den byen ).

Poeng vil renne inn uansett ,må finne ut av etter 01.03 senere... Vi er begge
1K neste år... ( bare fruen i år, jeg Plat )

Fæle UA, får ikke gull og sølvkort å gi bort til naboer og kjente...:angry::cry:

Last edited:
Nåde den som må kansellere innenfor 24-timersregelen og har brukt travel voucher!

Har vært på telefonen med United nå i over 2 timer mens de prøver å gi meg tilbake de 150 USD jeg betalte med travel vouchers. Jaja, godt det er billig å ringe til USA for tiden :D

Fant forresten ut at det fint går an å fly fra Kristiansand, men da kun på enkelte datoer, og da kan ikke travel vouchers brukes, slik United1K rettmessig sa.

Men, møtte verdens herligste jente som jeg tror gikk over stokker og stein for å hjelpe meg! Løsningen ble at de reinstata min gamle booking, slik at jeg ikke blir belastet på nytt, pluss at de gjør de nødvendige endringene på den gamle booking. Alle telefonbooking fees ble waiva. +1, bravo :)

Last edited:
Back