• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly & Øl Lillestrøm lørdag 20/9

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Fly & Øl Lillestrøm lørdag 20/9

I god tradisjon organiserer vi en liten Fly&Brunch på Lillestrøm.

Dato: Lørdag 20/9
Tid: Kl 15:02 (fast tradisjon)
Sted: Etter alt å dømme Casa Mia med mat

Etterfulgt av noe mer tvilsomme etablisement.

Beklager litt kort varsel, men organisasjonskommiteen er relativt mye ute på tur. Så det var ikke lett å orge tider.

Vi må ha fast påmelding et par dager før så vi får booket bord.

Har du ikke vært på Fly&Øl før, så sleng deg på. Det er uformelt, morro og masse jug om fly og fanteri.

PÅMELDTE:

Fnate
Martin
Discus
Fluxie
Concorde98
Roberto (Bonusfeber)
PettR (Bonusfeber)
learjet
Snowman OSL
Robertaas

Last edited by a moderator:
Re: Fly & Øl Lillestrøm lørdag 20/9

Jaggu, det tror jeg passer. Jeg er med.

Akkurat den dagen jeg skal løpe rundt i Oslos gater for og skape kaos for trafikken.....

Satser også på MR til Lillestrøm lødag om det er plasser igjen på C. Love å ikke møte opp i pysjamas denne gangen.

Det skal jeg også, men regner med å være ferdig i god tid før 15?

Vi som skal løpe halve distansen begynner sent.....også truer kona med at jeg må sitte barnevakt på kvelden

Vi som skal løpe halve distansen begynner sent.....også truer kona med at jeg må sitte barnevakt på kvelden

På tide å introdusere poden for tradisjoner som Fly&Øl! :lol: Hvis jc tar med Sparkende Foting så kan Helge og Fnate være bar(ne)vakter...

Last edited:

Satser også på MR til Lillestrøm lødag om det er plasser igjen på C. Love å ikke møte opp i pysjamas denne gangen.

Bruk Sterilan du. Da er det alltid plass.

Kult!

På tide å introdusere poden for tradisjoner som Fly&Øl! :lol: Hvis jc tar med Sparkende Foting så kan Helge og Fnate være bar(ne)vakter...

Sparkende Foting skal på familiebesøk i Hedmark kommende helg så det blir dessverre ingen Lillestrømtur denne gangen.

Får satse på en Fly&Grøt på et senere tidspunkt :D

Som relativt nyinnflyttet i lokalområdet virker jo dette som et veldig hyggelig opplegg. Er "dessverre" i Barcelona til helgen, så kan ikke bli med denne gang, men håper tiltaket gjentas ved en senere anledning.

Tror nesten jeg må lage tripreport av denne turen. Har riktignok vært på alle kontinent, men aldri på Lillestrøm.

Lillestrøm er verdt turen, og Casa Mia har fantastisk mat!

Back