• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly&ØL i Oslo 23/4 - Oslo Mekaniske

Dash

ScanFlyer Gold
Fly&ØL i Oslo 23/4 - Oslo Mekaniske

Hei!

Det er lenge siden der har vært en Fly&Øl-sammling i Oslo. Og som kjent er det jo hyggelig å treffe andre flyinteresserte(også er jeg tørst ;)), så derfor tenkte jeg å ta initativet :D

Forslag:
Dato: Torsdag 23. april.
Klokka: 18 og utover.
Sted: Ett av Oslos vannhull. (kom gjerne med forslag)

Hvem er med?

:drink:drink:drink

Bekreftet:
Dash
Henshaw
Someone
Fluxie
Petter380
RobertAas
Tristar
Islendingen
AreG
LCH

Last edited by a moderator:
Re: Fly&ØL i Oslo -Noen som er klare?

Jeg tror jeg er opptatt med øl og øl den dagen, så selv om jeg gjerne skulle vært med blir det litt vanskelig.

Re: Fly&ØL i Oslo -Noen som er klare?

Ingen umiddelbar grunn til at det ikke skal passe. Kjøper en ID-billett (R1) på arrangementet

Re: Fly&ØL i Oslo 23/4 -Noen som er klare?

Skal dessverre takke av en medarbeider som går over i pensjonistenes rekker denne dagen, men om dere blir sittende en stund rekker jeg kanskje innom for en forfriskning utpå kvelden[emoji481]

Re: Fly&ØL i Oslo 23/4 -Noen som er klare?

Har vært i kontakt med Oslo Mekaniske, og de vil gjerne huse oss. Lovte å komme tilbake med mer nøyaktig antall når det nærmet seg. Så veldig hyggelig om flere vil være med.

MOD: Første post kan oppdateres med sted :D

Re: Fly&ØL i Oslo 23/4 - Oslo Mekaniske

Setter meg på standby-listen. Men regner med jeg er med en liten stund.

Siden jeg foreslo stedet burde jeg vel i alle fall sette meg tentativ :-)

Stikker innom en times tid på veien fra jobb til quiz på et annet vannhull.

Jeg har reservert bord til 10 stk, men hyggelig vist flere enn de som står på lista tar turen. Regner med å være der selv 17.30ish :D

Da er jeg på vei fra de øvre strøk av bydel Sagene [emoji482]

Jeg er på 13 trikken. Passerer brugata nå :) reservasjonen står på mitt navn vist noen kommer før meg.

Back