Savipix ScanFlyer Rusty 2 Aug 2019 #1 Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Den stora chefen har beslutat att "deportera" mig norrut till OSL i två veckor och för att kunna anpassa mig till situationen sätter jag mig på Sjøflyhavna Måndag 02SEP från ca 1630. Några kandidater till ett par "kalla" och en burger?:drink
Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Den stora chefen har beslutat att "deportera" mig norrut till OSL i två veckor och för att kunna anpassa mig till situationen sätter jag mig på Sjøflyhavna Måndag 02SEP från ca 1630. Några kandidater till ett par "kalla" och en burger?:drink
Falcon ÜberScanFlyer 2 Aug 2019 #3 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Det tror jeg jaggu at jeg skal prøve å få til. Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Det tror jeg jaggu at jeg skal prøve å få til. Sent from my iPhone using Tapatalk
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 2 Aug 2019 #5 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Dette er om en måned ca. Høres veldig interessant ut. Jeg har aldri vært på Sjøflyhavna.
Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Dette er om en måned ca. Høres veldig interessant ut. Jeg har aldri vært på Sjøflyhavna.
Henshaw Galley Slave Medlem 2 Aug 2019 #6 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 På kalenderen står det bare trening, så da er man nok med på fly og øl
FQTV EBD Medlem 2 Aug 2019 #7 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Vurderes Sent from my iPhone using Tapatalk
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 3 Aug 2019 #8 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Jajamenn! Får håpe været holder til en utepils eller to:drink
TriStar ScanFlyer Crusty Medlem 3 Aug 2019 #9 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Satser på godvær og en utepils eller to[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Satser på godvær og en utepils eller to[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 3 Aug 2019 #11 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Jeg og Elefanten er, som vanlig, borte. Kan vi få sent inn Elgen Helge med lommepenger, fotoapparat og Budbil?
Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Jeg og Elefanten er, som vanlig, borte. Kan vi få sent inn Elgen Helge med lommepenger, fotoapparat og Budbil?
K KnutW Speedbird Concorde Medlem 3 Aug 2019 #13 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 fluxie said: Jeg kommer! Click to expand... Så bra! Da får vi gjort opp regnskapet om 01C/19C. :drink
Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 fluxie said: Jeg kommer! Click to expand... Så bra! Da får vi gjort opp regnskapet om 01C/19C. :drink
EB ScanFlyer Inventory Medlem 4 Aug 2019 #14 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Ukens hviteste dag og samtidig trening...
Someone Moderator Medlem 4 Aug 2019 #15 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 EB said: Ukens hviteste dag og samtidig trening... Click to expand... Du får holde deg til hvitvin og så løpe hjem [emoji13]
Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 EB said: Ukens hviteste dag og samtidig trening... Click to expand... Du får holde deg til hvitvin og så løpe hjem [emoji13]
Savipix ScanFlyer Rusty 5 Aug 2019 #17 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 EB said: Ukens hviteste dag og samtidig trening... Click to expand... Du kommer... :angry:
Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 EB said: Ukens hviteste dag og samtidig trening... Click to expand... Du kommer... :angry:
EB ScanFlyer Inventory Medlem 6 Aug 2019 #18 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Savipix said: Du kommer... :angry: Click to expand... Nei...sorry.
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 7 Aug 2019 #19 Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Fellowship said: Jeg kommer gjerne Click to expand... Jeg beklager å måtte melde forfall, da jeg hadde glemt at jeg skal på en konferanse i Danmark, så den kvelden er jeg på Kastrup. Kos dere!
Re: Fly og øl Oslo Måndag 2/9 Fellowship said: Jeg kommer gjerne Click to expand... Jeg beklager å måtte melde forfall, da jeg hadde glemt at jeg skal på en konferanse i Danmark, så den kvelden er jeg på Kastrup. Kos dere!