Fly og øl i Stavanger 15 november

Hvilken dag passer best for Fly&Øl i Stavanger

• Total voters
    18

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Fly og øl i Stavanger 15 november

Heisann folkens.

Da begynner det å bli en stund siden forrige fly & øl i Stavanger. Vi syntes vel det var en hyggelig affære. Er folket klar for en ny runde i november?

Jeg setter opp en poll på noen potensielle datoer så er det bare å gi sin mening om hva som kan passe best.

Re: Fly & Øl - Stavanger i November eller Desember?

Bare stemte på en vilkårlig dag jeg. Kan i bunn å grunn alle dager, men lørdag er å foretrekke! :)

Lar poll'en stå noen dager til. Så ser vi. Ellers så er tanken å gjøre som forrige gang. Det vil si at vi møtes på Egon slik at folk kan kjøpe det de måtte ønske av mat i tillegg til kjØLig drikke. Etter bespisning og god flyprat kan vi eventuelt se hvordan stemningen er for en eventuell forflytning senere.

Kan være med på fly&øl denne gangen og. 14.nov passer dårlig for meg pga julebord på jobben. Det kan godt være at jeg blir vekkreist helgen 28.-30.nov. Så alle andre datoer enn de nevnte passer for meg. KAn vi prøve en annen plass enn slakke Egon?

Er ikke helt uening med deg Barca. Kan jeg foreslå Big Horn til eksempel?! Biff er jo ikke feil i det hele tatt!

I'm in såfremt det klaffer med dato. Klarer ikke å si pdd hva som passer best.
Enig at Egon ikke er top notch, men er Big Horn riktig sted for timesvis med drøsing og drikking?

I'm in såfremt det klaffer med dato. Klarer ikke å si pdd hva som passer best.
Enig at Egon ikke er top notch, men er Big Horn riktig sted for timesvis med drøsing og drikking?

De fleste plasser går an med timevis av snakking og drøsing så lenge man kjøper mat og drikke på de stedene.

De fleste plasser går an med timevis av snakking og drøsing så lenge man kjøper mat og drikke på de stedene.

Big Horn er dårlig for timevis med prat og drikke, har vært der med jobben et par ganger hvor målet var biff og øl, etter å ha prøvd å praie folk som serverer i 30min stakk vi, da hadde de heldige klart å få tak i hele 2 øl,

Kan egentlig alle dagene, men det er større sjans for overtid på en fredag enn en lørdag. Så jeg synes det hadde blitt best med en lørdag.

Jeg er heller ikke sikker på om Big Horn er den rette plassen. Blir fort i dyreste laget for min lommebok ihvertfall med alt tilbehør og det som følger med. Det fine med Egon er at her er det mer å velge mellom. Jeg liker muligheten for variasjon. Et mulig alternativ kan f.eks være et besøk på f.eks Mikado der folk kan velge mellom kinesisk og japansk for eksempel. Tanken er å gjøre det minst mulig formelt.

Kom gjerne med forslag.

Kan egentlig alle dagene, men det er større sjans for overtid på en fredag enn en lørdag. Så jeg synes det hadde blitt best med en lørdag.

Det var det samme jeg tenkte i utgangspunktet. Men det er nå greit å ha noen alternativer likevel.

Renaa e konge. Friste der. Evt Tango. En av favorittplassene mine i byen.

Renaa e konge. Friste der. Evt Tango. En av favorittplassene mine i byen.

Renaa er episk, men blir fort kostbart for dem som prøver å kjøre litt budsjett.

Mikado er definitivt ut for min del!

Dårligere service (som jeg har fått), skal man lete lenge etter! :8:

Renaa er episk, men blir fort kostbart for dem som prøver å kjøre litt budsjett.

Tango likeså. Personlig så tenker jeg at dersom budsjett skal være i fokus så må Egon fortsatt være blant de beste alternativet. Men hva er det folk egentlig ønsker? Ok tilgang på øl og noe "å bite i?" Eller et skikkelig gourmet måltid av dyrere karakter.

Tango likeså. Personlig så tenker jeg at dersom budsjett skal være i fokus så må Egon fortsatt være blant de beste alternativet. Men hva er det folk egentlig ønsker? Ok tilgang på øl og noe "å bite i?" Eller et skikkelig gourmet måltid av dyrere karakter.

Er ikke noe fan av "fancy" mat, Egon funker for meg.

Minst mulig fancy, men gode muligheter for øl og sosialt lag.
Jeg stemmer for Egon eller Harbour. Her kan vi snakke høylytt og bli i godt humør uten å forstyrre nabobordene ;)

Back