sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 26 Aug 2013 #21 Re: Fly og øl i august - Stavanger Da skal den nye listen se slik ut: Safe Twin Otter posthuman mindsweeper ruby1968l sirpjalle barca BHSkeie BSSW Kanskje Zico77 danmannen
Re: Fly og øl i august - Stavanger Da skal den nye listen se slik ut: Safe Twin Otter posthuman mindsweeper ruby1968l sirpjalle barca BHSkeie BSSW Kanskje Zico77 danmannen
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 28 Aug 2013 #23 Re: Fly og øl i august - Stavanger En ting til. Er forbasket usikker på om siste PM kom frem til dere. Men ref PM og pizza, jeg tenker at vi kjører samme opplegg som sist... De som vil ha pizza bestiller selv, hvis de vil ha.... Har ikke lyst å koordinere alt!
Re: Fly og øl i august - Stavanger En ting til. Er forbasket usikker på om siste PM kom frem til dere. Men ref PM og pizza, jeg tenker at vi kjører samme opplegg som sist... De som vil ha pizza bestiller selv, hvis de vil ha.... Har ikke lyst å koordinere alt!
M mindsweeper ScanFlyer Blue 29 Aug 2013 #24 Re: Fly og øl i august - Stavanger Må melde avbud pga sykdom
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 30 Aug 2013 #25 Re: Fly og øl i august - Stavanger Det var da ikke hyggelig gjort! Men fra spøk til revolver, det er mottatt! Ha god bedring da!
Re: Fly og øl i august - Stavanger Det var da ikke hyggelig gjort! Men fra spøk til revolver, det er mottatt! Ha god bedring da!
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Aug 2013 #26 Re: Fly og øl i august - Stavanger Må nok bli en "maybe attending" på meg. Må se an formen når jeg er ferdig på jobb.
Re: Fly og øl i august - Stavanger Må nok bli en "maybe attending" på meg. Må se an formen når jeg er ferdig på jobb.
Ruby Tomleskolt Medlem 30 Aug 2013 #27 Re: Fly og øl i august - Stavanger Steintøff uke på jobb, men selvsagt klar for Cardinal...
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 30 Aug 2013 #28 Re: Fly og øl i august - Stavanger Til info. Morsomhetene vil finne sted i 2 etg. For de som eventuelt måtte lete febrilsk etter noen flynerder
Re: Fly og øl i august - Stavanger Til info. Morsomhetene vil finne sted i 2 etg. For de som eventuelt måtte lete febrilsk etter noen flynerder
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 30 Aug 2013 #30 Re: Fly og øl i august - Stavanger Sånn som dette.
posthuman ScanFlyer Blue 30 Aug 2013 #31 Re: Fly og øl i august - Stavanger Jeg må melde pass. Blir sofa og paracet på undertegnede
Ruby Tomleskolt Medlem 30 Aug 2013 #32 Re: Fly og øl i august - Stavanger Øl å paracet hadde også blitt en suksess.....
B barca ScanFlyer Silver 30 Aug 2013 #33 Re: Fly og øl i august - Stavanger Jeg kommer innom etterhvert. Hvordan er stemningen på Cardinal nå?
Re: Fly og øl i august - Stavanger Jeg kommer innom etterhvert. Hvordan er stemningen på Cardinal nå?
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 31 Aug 2013 #34 Re: Fly og øl i august - Stavanger Stemningen, den var god den.... Untitled by Pål Leiren, on Flickr
Martin Moderator Medlem 31 Aug 2013 #35 Re: Fly og øl i august - Stavanger sirpjalle said: Stemningen, den var god den.... Untitled by Pål Leiren, on Flickr Click to expand... Det mangler en øl i hånda på han til høyre der ld:drink
Re: Fly og øl i august - Stavanger sirpjalle said: Stemningen, den var god den.... Untitled by Pål Leiren, on Flickr Click to expand... Det mangler en øl i hånda på han til høyre der ld:drink
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 31 Aug 2013 #36 Re: Fly og øl i august - Stavanger Nja, kanskje han drakk cola light?