Fly og førPåske Øl på Røør 19ende Mars !

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Fly og førPåske Øl på Røør 19ende Mars !

…..i et hjørne på Røør den 19ende sitter det en fyr med øl alene….han har med seg en Cnausen Øl - det går sikkert helt på tryne å nyte medbrakt, men formidlende omstendigheter at en aldri nyter Miller Light :p

Alle er velkomne - worst case scenario en nerd drikker øl alene mens han leser historiske Best of Flyprat

Last edited by a moderator:
Re: Fly og førPåske Øl på Røør 20ende Mars !

Den 20. tester vi ut ITA mellom Roma og Palermo…men jeg kan garantere at vi skal være solidariske å ta et glass eller ni på ettermiddagen.

…..i et hjørne på Røør den 20ende sitter det en fyr med øl alene….han har med seg en Cnausen Øl - det går sikkert helt på tryne å nyte medbrakt, men formidlende omstendigheter at en aldri nyter Miller Light :p

Alle er velkomne - worst case scenario en nerd drikker øl alene mens han leser historiske Best of Flyprat

Hvor er Røør ?

Dette må vi prøve å få til. Jeg skal riktignok på Riksen for en C-check uken før, men forhåpentigvis er formen fin igjen til da.

Er «dessverre» i tropene 20. mars[emoji41]

Onsdag 20 mars.
Dette høres spennende ut :)
Jeg har en betingelse: At vi begynner å snakke om en Flyprat samling i USA om noen år...

Skal dessverre grytidlig til Amerika dagen etter med hele husstanden - ellers så hadde jo dette vært knall.

Skal dessverre grytidlig til Amerika dagen etter med hele husstanden - ellers så hadde jo dette vært knall.
Siden det bare er meg som er påmeldt kan man jo innføre mere fleksibilitet, kunne det passe herren den 19ende ? Kan jo prate litt om California og dalstroeka innafor vet du

20. kan jeg, 19. kan jeg stikke innom etter jobb, men har litt tidlig «innetid» den dagen.

Kan melde meg PÅ som tentativ.

Det er jo 4 uker til og så langt frem i tid går ikke planleggeren min.

Etter jobb den 19 er jeg klar for å svinge forbi en kort tur i alle fall. Skal til Canada på jobb morgenen etter, så det blir i så fall kort, men det burde være muligheter her.

Etter jobb den 19 er jeg klar for å svinge forbi en kort tur i alle fall. Skal til Canada på jobb morgenen etter, så det blir i så fall kort, men det burde være muligheter her.
Jeg kan også svinge innom den dagen! Hyggelig å treffe dere begge! :)

Jeg foreslår at det flyttes til den 19ende klokken 17:00 kan en av Moderatorene endre overskriften _

Re: Fly og førPåske Øl på Røør 19ende Mars !

Jeg skal prøve å få tatt meg en tur innom. Den 19. passer litt dårligere enn 20. mars, men jeg skal se hva jeg greier. Noe veldig mye øl blir uansett ikke aktuelt for min del. Jeg er 99% på antibiotika på den tiden etter sjauen på Riksen uken før. Får jeg det i tablettform er det litt enklere å få til enn om det er intravenøst.

Back