77W Lima November 15 Feb 2011 #1 Hei! Vet ikke om det er noen slike her inne men, er det noen her inne som vet hva jobben til en :fly-koordinator går ut på? :fly
Hei! Vet ikke om det er noen slike her inne men, er det noen her inne som vet hva jobben til en :fly-koordinator går ut på? :fly
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 15 Feb 2011 #2 Det var meget uspesifisert, finnes et utall av koordinatorer i flyverden. Hva er det du egentlig mener?
Det var meget uspesifisert, finnes et utall av koordinatorer i flyverden. Hva er det du egentlig mener?
77W Lima November 15 Feb 2011 #3 Hva han/hun driver med, blir litt vanskelig for meg å spesifisere da jeg ikke vet hva han/hun gjør.
bamseh Air Traffic Controller Medlem 21 Feb 2011 #4 TripleSevenLover said: Vet ikke om det er noen slike her inne men, er det noen her inne som vet hva jobben til en :fly-koordinator går ut på? :fly Click to expand... Jeg gjør et forsøk på å gi deg en par youtube-linker, så får vi se om det er det du mener KLM Operations Control Center (1 av 2) KLM Operations Control Center (2 av 2) Jeg mener å huske disse linkene ble publisert på forumet for en tid tilbake.. i sånn 2-års perspektiv
TripleSevenLover said: Vet ikke om det er noen slike her inne men, er det noen her inne som vet hva jobben til en :fly-koordinator går ut på? :fly Click to expand... Jeg gjør et forsøk på å gi deg en par youtube-linker, så får vi se om det er det du mener KLM Operations Control Center (1 av 2) KLM Operations Control Center (2 av 2) Jeg mener å huske disse linkene ble publisert på forumet for en tid tilbake.. i sånn 2-års perspektiv