Fly & brunch (les: øl) Casa Mia, Lillestrøm 28/5, 15:03

Re: Fly & brunch (les: øl) i Lillestrøm 28/5

Gjett hva jeg fant ut i hær om dagen da? Rosenborg - Molde (en kamp jeg hadde glemt) Nå har jeg offra 3 bortekamper med Rosenborg av økonomiske årsaker pga flyturer som har vært mer prioritert så den 28. mai kl 15:00 tar jeg en øl på Kjernen tribunen på Lerkendal i stede for å møte dere. Eller noen av dere møter jeg kanskje på de 2 kommende medlemskveld/dagene til spotter foreninga???

Hadde värt så morro å värt med, men flyr til EWR med SK907 den dagen.
Men tar en skål der borte for gjengen :-)
Noen som tar en tur å tar bilde av avgangen som vors hadde värt kult

Tror faktisk jeg oppgraderer til bekreftet ....

Tror jeg må legge inn en stand-by her...

Sent from my iPad using Tapatalk

Mens Martin's Pub ligger og topper listen i andre enden av de som har fått reviews ^_^ Greit å teste både topp og bunn når man først vil oppleve Lillestrøm :lol:

Fjortins er vel ikke all verden..... Da har jeg mere trua på en bærepose med øl fra Coop og smugdrikking i parken ;)

Mens Martin's Pub ligger og topper listen i andre enden av de som har fått reviews ^_^ Greit å teste både topp og bunn når man først vil oppleve Lillestrøm :lol:

Tror ikke EGENTLIG noen spiser på Martins. Det er litt ekstremsport...

Jeg lander på OSL 1610. Jeg rekker ikke maten (får sikkert noe laks på flyet), men kan komme "innom" Lillestrøm og et av byens "tvilsomme etablisement" på vei til Oslo. ETA 1630. ;)

Jeg oppgraderer til bekreftet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fra stand-by til bekreftet[emoji106]

Sent from my iPad using Tapatalk

Tøft. Jeg har booket bord på Casa Mia nederst i Storgata mot stasjonen. Vi har det fra kl 15-17.30

Fint om folk sier fra i løpet av torsdag om de evt ikke kommer, så vi får gjort en siste justering på antall

Gleder meg stort

Bordet er booket på Flyprat

Re: Fly & brunch (les: øl) Casa Mia, Lillestrøm 28/5, 15:03

Hvordan er det med innsjekk, fast-track og lounge på Oslo S før avreise til metropolen Lillestrøm. Jeg har NSB-app og forventer det meste og det beste.

Hvordan er det med innsjekk, fast-track og lounge på Oslo S før avreise til metropolen Lillestrøm. Jeg har NSB-app og forventer det meste og det beste.

Da blir du hentet på pøbben i Østbanehallen, trillet på gullstol ned til spor 9 og båret om bord.
Se etter en kar med rutete bukse, turkis skjorte og rosa hår. Han lyder navnet Bozo.
D
Han vil være din butler og ledsager for anledningen ;)

Arrangert av Bongos Tryllereiser, dette vel .... :D

Av litt uvisse grunner er jeg ikke påmeldt, ser det ut til. Snodig, for jeg kommer.

Hmmmmm "Brunch is a combination of breakfast and lunch eaten usually during the late morning but it can extend to as late as 3pm." Her bommer man altså med et par minutter.

Hmmmmm "Brunch is a combination of breakfast and lunch eaten usually during the late morning but it can extend to as late as 3pm." Her bommer man altså med et par minutter.

Les overskriften en gang til: Fly & Brunch (les: øl).
Altså skal vi drikke øl, ikke spise brunch

Back