Fly & brunch (les: øl) Casa Mia, Lillestrøm 28/5, 15:03

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Fly & brunch (les: øl) Casa Mia, Lillestrøm 28/5, 15:03

Da er vi i gang igjen. Det ble ikke Snillfjord denne gangen, selv om vi hadde tunge planer underveis i julebordet.

Det blir tvert om å holde Lillestrøm tradisjonen ved like. So hold av

Lørdag 28 Mai kl 15.03

Sted: Casa Mia

Program er egentlig å spise litt først, før vi beveger oss ut på noen av Flisbyens mange tvilsomme etablisement (vi har plenty). Så går folk hjem litt ettersom forpliktelsene kaller eller inntaket av fludium tvinger frem en de-boarding.

Det planlegges altså mat, flyprat, reiseprat og en og annen spøk. Legger også ut en invitt på naboforumet.

Påmeldte
Fnate
Snowman OSL
Discus
Someone
EB + 1
SQ777
Martin
LN-MOW
Concorde98
Robertaas
Fellowship
jcnorway
storg
Tristar
gustavf
Savipix

Tentative
Islending

Last edited by a moderator:
Re: Fly & brunch (les: øl) i Lillestrøm 28/5

Så sant jeg ikke blir grounded av sjefinnen hjemme kommer jeg! Pleier å bli festlig.....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke umulig jeg tar turen ned fra Mosjøen. Tentativ.

Prøver å få det til. Tentativ

Hvem kan si nei til Lillestrømslørdag??? I'm in:-)

Jeg kommer, men med +0,2. Hjemme alene med arvingen så tar turen, men er nok ikke der hele dagen

I'm in :D... Perfekt tidspunkt for oss middelaldrende ++++

En flyprat i hjembyen må man være med på! Jeg kommer! ☺

Sånn ca når blir hele opplegget ferdig? Sånn med tanke på hjemover flyet? Mulig å booke småfly til Melhus, pris??

Sånn ca når blir hele opplegget ferdig? Sånn med tanke på hjemover flyet? Mulig å booke småfly til Melhus, pris??

Program er egentlig å spise litt først, før vi beveger oss ut på noen av Flisbyens mange tvilsomme etablisement (vi har plenty). Så går folk hjem litt ettersom forpliktelsene kaller eller inntaket av fludium tvinger frem en de-boarding.

Så du kan egentlig få lov til å dra akkurat når du vil ;)

Kan benytte mine kontakter, kjenner flere dyktige piloter ( "lappen" min gikk ut i 1987:cry::cry: ) som kan ta deg trygt nordover på Kjeller..;)

Oki, langt fram i tid, får booke flexbillett hjemover på turen så får vi se om jeg drar hjem rett etter medlemskvelden i NSFF den 26. eller om jeg blir noen ekstra dager i sør :-)

Så skall jag bara se om jag får till en övernattningslösning så kan jag nog flyttas till confirmedlistan.

Så skall jag bara se om jag får till en övernattningslösning så kan jag nog flyttas till confirmedlistan.
Det er jo i Lillestrøm vi skal være, så det er bare å drikke en eller annen frøken pen så er saken løst. :lol:

Back