Fly&Brunch i Lillestrøm 26/5

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Fly&Brunch i Lillestrøm 26/5

Oooops... mange som har tenkt samme tanker samtidig, ser jeg. Så dette er ikke for å forsøke å spoile noe Oslo treff for FinalCall, som jeg synes er skikkelig fjonge folk. Faktisk skulle jeg svært gjerne vært med den 14/5, men kan ikke.

Så da er vi uansett noen stykker som kommer til å ha Fly&Brunch i Deltabyen Lillestrøm lørdag 26 Mai kl 15:03.

Sted: Blir den Italienske Mirabel (tenker jeg)

Etterpå pleier vi å svinge avgårde og drikke deltabrus på et av de mange flotte etablissementene i Big Street.

Påmeldte:

1. Fnate + Elefanten
2. Martin
3. Tåka (ikke Flyprater, vært med før)
4. SQ 777
5. Storg
6. Robertaas
7. LCH
62K. Discus
9. Jeltzin
42. jcnorway

Tentative:
Someone
KnutW

Last edited by a moderator:
Re: Fly&Brunch i Lillestrøm 26/5

Selvfølgelig, skal bli topp.":up:

Tentativo. Får starte avlatsforhandligene med dragen...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Safari i distriktet er alltid bra. Stiller.

Ingen turer planlagt den helgen... så da kan vel Lillestrøm være et alternativ.

Beror lite på vad jag hinner med att göra klart med båten, men tentativo.

Sted: Blir den Italienske Mirabel (tenker jeg)

Der de har den obligatoriske pizza med sylteagurk?

2c25f6a4ff38f18ecc71a27302ecb990.jpg

Vi byfolk har vel godt av å komme oss ut på landet av og til, så sett meg som tentativ. Men uten sylteagurk er De snill.

Vi byfolk har vel godt av å komme oss ut på landet av og til, så sett meg som tentativ. Men uten sylteagurk er De snill.

Hah!!!

Sylteagurk er nemlig gugge!!!

Lillestrøm er vel strengt tatt den eldste byen i Akersus fylke (siden 1998). Er det mange steder med bystatus i Asker? ^_^

Og sylteagurk er godt.

Skikkelig adrenalinjunkie, du. :cool:

Dessverre skal jeg på tur den helga. Dere får kose dere i Deltabyen! :)

Er det mange steder med bystatus i Asker? ^_^

Og sylteagurk er godt.

Trodde ironien kom godt nok frem, men kanskje ikke. Nuvel, som Martin påpeker er nok Asker definitivt å regne som landet. Tujalandet. Bussen tar seg en tur mellom tujahekkene en og annen gang i løpet av dagen, ellers er det stille.

Når det gjelder sylteagurk skal jeg være enig i at den har sin misjon, men definitivt ikke på pizza. Roastbiff og paté derimot! Men da kaller vi den cornichon her ute på bøgda.

Trodde ironien kom godt nok frem, men kanskje ikke. Nuvel, som Martin påpeker er nok Asker definitivt å regne som landet. Tujalandet. Bussen tar seg en tur mellom tujahekkene en og annen gang i løpet av dagen, ellers er det stille.

Når det gjelder sylteagurk skal jeg være enig i at den har sin misjon, men definitivt ikke på pizza. Roastbiff og paté derimot! Men da kaller vi den cornichon her ute på bøgda.

Sylteagurkens eneste misjon er for å skremme barn.

På Bærum sykehus serverte de pizza med ertesuing-rester fra gårsdagen til personalet for noen år siden...

Back