• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Fly av rullebanen i Moskva

men kunne ikke en landing i den hastigheten før på rullebanen ha ført til at flyet hadde skjent ut til siden og med fare for å treffe terminalen og oppfylte fly av både pax og fuel?

Ved bedre kontroll over hastighet i utgangspunktet så ville ikke dette blitt noen problemstilling.

Uansett, det får bli havarikommisjonen sin oppgave å finne ut av hva som skjedde og hva som ble gjort når problemet var et faktum.
 
Det spørs hva slags hjelpemidler de hadde tilgjengelig ... skydekket var lavt og de kom inn skeivt, så det kan være at de ikke hadde instrumenter.
 
Back
Top