Fly AF A380 CDG-LHR for €80 t/r (splitt fra flyforum)

Re: Fly AF A380 CDG-LHR for €80 t/r (splitt fra flyforum)

Ja ja, samme det - eg har i alle fall en bekreftelse det står A380 på, uansett så kan eg jo printe ut denne, ramme den inn og henge den på veggen. For meg er det jo flott bare en sånn liten ting... Og skeptisk gidder eg i alle fall ikke å være - det får dukke opp det som dukker opp, eg flyr jo aldri - så alt er bedre enn ikke å fly...!

H

Tror det blir en tur i august :) Er ev. en biz billett kjøpt på wideroe.no fullt refundrbar ?

Tror det blir en tur i august :) Er ev. en biz billett kjøpt på wideroe.no fullt refundrbar ?

Er vel avhengig av hva slags billett du kjøpet - sjekk betingelsene på wideroe.no inne i kjøpsprosessen ;)

Noen som har fått reservert seter i Y på LHR-CDG ?

Re: AF med A380 LHR-CDG

Hey hey...! Så har eg fått ordna meg med flytur med A380`en...! Spennende. Turen er bestilt og bekreftet, Stavanger-København-London med SAS (MD begge retninger) 17.07 - London-Paris med AF A380 18.07 - Paris-London med AF A380 19.07 - London-Stavanger med SAS (B736) 19.07...
Glede meg ufattelig mye, og grue meg litt... Har aldri reist alene med rullestol, og vet ikke en gang prosedyrene ved start på Sola...! For ikke å snakke om i Londong og Paris...! I tillegg har jeg holdt meg borte fra flyving i flere år grunnet en alvorlig blodpropp som nesten gikk galt (var kun en liten time om å gjøre - så hadde ikke jeg skrevet disse linjer her...), og har en relativ høy redsel for at det skal skje på ny igjen... Men man kan jo dø i sitt eget hjem også, så man må jo ut for å prøve litt annet enn å sitte foran en dataskjerm og redigere fly-fotos...

hei å hå å 380

H

Hei Harald
Gratulerer med bestilling!

Ville bare si du har noe stort å glede deg til. Hadde gleden av å fly Business CDG- LHR med denne og det var en stor opplevelse.

Ingen bilder å legge inn her enda men kan sende deg noen når de er redigert.

Se frem til avreisedato!

Dette blir flott... Blir mer og mer imponert over flyet.. Først AF sist mars og SQ for to uker siden..:up:

Jeg skal ut å fly OSL-CDG-LHR-CDG-OSL på en og samme dag i august..

Kun for å oppleve A380 på en kort tur :)

Så det blir gøy jah :)

3300kr kom alt sammen på.. Ikke galt synes jeg!

Leste rapportene.. AF er absolutt en av mine europeiske favoritter på mange måter etter ganske mange long-haul de siste årene.. Best var til PPT t/r..

De har ofte det lille ekstra en setter pris på...

Samme med vår A380 t/r JFK.....

Jeg skal ut å fly OSL-CDG-LHR-CDG-OSL på en og samme dag i august..

3300kr kom alt sammen på.. Ikke galt synes jeg!

Ikke verst,
ville kanskje spart noen hundrelapper på å splitte AF-bestillingene opp i Osl-Cdg-Osl og Cdg-Lhr-Cdg, men bra uansett :)
Har inne en t/r CDG-LGH-CDG i turist- og en LHR-CDG i Biz nå, begge i august, skal få gjennomført i alle fall en av dem :)

Last edited:
Re: AF med A380 LHR-CDG

Hei Harald
Gratulerer med bestilling!

Ville bare si du har noe stort å glede deg til. Hadde gleden av å fly Business CDG- LHR med denne og det var en stor opplevelse.

Ingen bilder å legge inn her enda men kan sende deg noen når de er redigert.

Se frem til avreisedato!

Takk for det! Jeg reiser FRA London til Paris, og retunerer dagen etterpå - så får jeg altså fly 2 forskjellige A380-maskiner når jeg først er ute på tur :-)

hei å hå

H

Leste rapportene.. AF er absolutt en av mine europeiske favoritter på mange måter etter ganske mange long-haul de siste årene.. Best var til PPT t/r..

De har ofte det lille ekstra en setter pris på...

Samme med vår A380 t/r JFK.....

Godt å høre at man er fornøyd med AF...! Jeg har aldri fløyet med dem før, så det blir spennende. Eneste minuset jeg kan finne så langt, er at man som HC skal gi beskjed ved booking at man skal opplyse allerede da at man trenger assistanse, hvilket jeg også gjorde - og fikk bekreftelse på at noen ville ta kontakt med meg innen 48 timer... Etter en uke hadde fremdeles ingen tatt kontakt med meg, så jeg prøvde igjen å krysse av på internetsiden at jeg hadde behov for assistanse, og fikk igjen bekreftelse på at de tok kontakt med meg innen 48 timer... Etter enda en uke, og vel så det - hadde ingen tatt kontakt med meg, så jeg prøvde meg på en mail til "assistanse-avdelingen" til AF, men denne ble heller aldri besvart...
Så jeg ble til slutt nødt til å ringe (i internet-verdenen...!!!), og da møtte jeg en svært hyggelig person som med en gang ordnet/bekreftet assistanse... Og siden han var så hyggelig, så ville jeg ikke plage han med mine 3 første forsøk... Men som HC blir man litt engstelig når disse ting ikke er på plass før en reiser, og spesielt når jeg reiser alene... Med SAS tok det mindre enn en time før de tok kontakt med meg i samme ærend...

hei å hå

h

Airbus 380 mellom Paris og London

Airbus 380 skulle fly mellom Paris og London i sommer .(AF) Har noen prøvd denne turen?
Er det fortsatt muligheter? Noen som vet ?

Husker ikke hvor lenge dette skulle vare, men de billige billettene er fjernet.

Til 30aug skulle dette vare!

Var verdt de 3300kr og var verdt det ja :)

Re: Airbus 380 mellom Paris og London

Airbus 380 skulle fly mellom Paris og London i sommer .(AF) Har noen prøvd denne turen?
Er det fortsatt muligheter? Noen som vet ?

Hei!

Jeg skal fly LHR-CDG nå i helga. Først skal jeg fly SVG-AMS-LHR og dagen etter starter turen min med superjumboen til CDG. Det er enda noe tilbud på business class. Jeg betalte 2600 kr for min reise tidligere denne uka her for å fly i Z class t/r i helga. Jeg skal overnatte i et billig hotell i CDG området for å fly A380 til LHR dagen etter. JEg gleder meg å prøve A380 for 1.gang.

Så til noen tips. Jeg ser at du f.eks. kan fly billig i Business (Z class) med A380 LHR-CDG for 2700 kr 29.-30.aug. Dette er prisen som har vært på tilbud i Z class da de introduserte tilbudet med å reise med A380. Husk at du har mange fordeler med å fly business uansett hvor du skal hen som deilig mat ombord flyet, lounge tilgang, ekstra baggasje, fast track osv. Det er verdt det sies det og det er siste sjanse for å fly A380 i Europa da. Ellers kan du reise for CDG-LHR 29.-30.aug i Economy class i A380 for 1663 kr. Du kan og reise CDG-LHR i Z class 29.-29.aug, 29.-30.aug eller 30.-30.aug for 3042 kr. Du kan og få CDG-LHR i Z class for 3042 kr 21.-23.aug, 22.-23.aug og 23.-23.aug.

Nå som jeg har sjekket priser for deg så virker det som at det kan ved mange av disse A380 avgangene være dyrere å fly i Economy class enn Business. Det beste rådet til deg og til alle andre er dersom noen har lyst til å fly med A380 i Europa bør de bestille billetter til det nå siden A280 har som regel hatt full kapasitet i hele sommer. Bestill f.eks Economy eller Business class 29-30.aug. Det var de billigste prisene jeg fant for begge disse klassene. OGså må du selvfølgelig komme deg til CDG eller LHR først.

og jeg skal fly med A380 fra CDG til LHR på søndagen til en pris av 672kr :) (er i Economy)

og jeg skal fly med A380 fra CDG til LHR på søndagen til en pris av 672kr :) (er i Economy)

Kanskje jeg ser deg på søndag. Who knows. Jeg skal fly LHR-CDG på søndag.

Nå angrer jeg litt på hvorfor jeg ikke kjøpte billetter til A380 sommertur LHR-CDG i juni en gang. Kunne få billetter for 700 kr vet jeg. JEg fant noen billige CDG-LHR billetter i economy class for 29-30.aug for 1000 kr i forrige uke med A380. Problemet var bare da at den billigste t/r fra SVG til CDG ville kostet rundt 4000 kr. Har vel sikkert noe med oljemessa å gjøre siden det ble for dyrt. Men jeg er uansett glad for at jeg får en business class billett for 2600 kr, noe som er 40-50% rimeligere enn fullpris billett med AF i ruten LHR-CDG. Dessuten var denne prisen et slags intro tilbud å fly med A380 da de presenterte dette tilbudet her for sommeren. Man får ihvertfall sitte på noen skikkelige Business class seter istedenfor vanlige standard seter når man flyr i Europa.

Back