Flott meny hos AirBaltic

AirbusTrond

ScanFlyer Mile High Club
Det er sikkert en del som er kjent med menyene til AirBaltic. Men dette kom som en stor positiv overraskelse på meg:

https://airbalticmeal.com/

Her er jo det virkelig en enormt omfattende meny som kan forhåndsbestilles. Når jeg logger på med bookingnummer får jeg etter å ha valgt hovedrett mulighet til også å velge forrett, dessert og en gratis drikk (inkludert vin) til totalprisen. :drink

Dette var nytt for meg. Er det noen selskaper som har tilsvarende muligheter på Economy? Vet ikke noe om kvaliteten her, men har tenkt å prøve i alle fall Oslo-Riga i første omgang. Dette var kult!

Scandinavian Breakfast:
Pancakes With salmon and caviar

Jeg tror jeg ville valgt å være Italiener om bord. ;)

Men det var en skikkelig kul meny. Om maten er like mye i nærheten av bildene som på et fast-Food-sted så må jo dette være av den beste short haul maten du kan få.

Liker spesielt hvordan det ser ut som om kyllingbiten i det øverste bildet slafser i seg sukkererter.

Pancakes With salmon and caviar

Ser jo bra ut, men er litt skeptisk til ferskheten, da.. Dog skal jeg til Kiev, og der er jo de kjent for sin gode kaviar, også i oransje utgave. ;) Er spent på om maten er i nærheten av bildene, det skal i alle fall sjekkes ut og dokumenteres, ved hjelp av egne bilder !

Det som var spesielt kult med Baltic er at man visuelt får presentert matfatet, og så kan klikke og klikke på forrett, dessert, drikke (ekstra drikke!) osv. Barnslig moro!

Back