gilera Canonskytter 29 Oct 2009 #1 Tok disse bildene etter jobb: Kraftig vinkel Burnout? Litt fugleskremming OY-KFE To nærbilder En Fokker Og til slutt denne som drar
Tok disse bildene etter jobb: Kraftig vinkel Burnout? Litt fugleskremming OY-KFE To nærbilder En Fokker Og til slutt denne som drar
Halvorsn ScanFlyer Molded 29 Oct 2009 #3 Enig i det flotte lyset - det er en annen stemning på høstbilder bra jobba!
gilera Canonskytter 29 Oct 2009 #4 Takker Forresten så redigerer jeg om bildene litt nå.. Det var litt for raskt gjort, de kommer ut snart igjen. Edit* Sånn: Last edited: 29 Oct 2009
Takker Forresten så redigerer jeg om bildene litt nå.. Det var litt for raskt gjort, de kommer ut snart igjen. Edit* Sånn:
putzmeister ScanFlyer Dusty 29 Oct 2009 #7 Dette var fine bilder. F-50 er en av mine favoritter, skulle gjerne sett flere på Osl MVH Stein Olsen
Dette var fine bilder. F-50 er en av mine favoritter, skulle gjerne sett flere på Osl MVH Stein Olsen
rogaland10 ScanFlyer Blue 29 Oct 2009 #8 Flotte bilder, når jeg så bildet av CRJ'en kom jeg til å tenke på en svane som strakk ut halsen Bra jobba!
Flotte bilder, når jeg så bildet av CRJ'en kom jeg til å tenke på en svane som strakk ut halsen Bra jobba!