Fly med oss
ScanFlyer Gold
God morgen fra Hong Kong. Jeg hadde en flott flyvning med SAS fra Stockholm i sete 4A, og om en time er det EVA Air over til Taipei for en halvannes uke ferie der. Ha en flott fredag, alle!
God morgen fra charterturisten på Tenerife. Ny dag, ny sightseeingbuss. Idag skal jeg se hvor langt opp mot toppen av Teide jeg klarer komme. Har pakket både lue og altimeter-app.
Ha en god en alle som prøver komme seg opp og frem.
Greit nok for utflukter, men det er ikke akkurat badetemperaturer. Hotellbassenget som de påstår er oppvarmet var kun oppe i 23 igår og sjøen er enda kaldere.Er det varmt nok der nede nå? Tenker Kanariøyene er kaldt på denne tiden?
Ble de ikke med på restaurant slik du hadde invitert dem på? Skulle du ha dem med på noe annet burde du invitert dem med på noe annet.Trodde dog jeg hadde skutt gullfuglen da jeg fikk med meg to søstre på restaurant, men da jeg forstod at den ene gikk bibelskole (den andre var medisinstdent) forstod jeg at det ikke ble noen "helaften",
Ble de ikke med på restaurant slik du hadde invitert dem på? Skulle du ha dem med på noe annet burde du invitert dem med på noe annet.
Teide ble en skuffelse. Guidene løy om at fjellheisen var stengt for å spare tid. De ga seg ikke selv om jeg ringte til fjellheisen og avslørte dem.
Lurer på om jeg skal bruke en dag på Loro-parken.
Teide ble en skuffelse. Guidene løy om at fjellheisen var stengt for å spare tid. De ga seg ikke selv om jeg ringte til fjellheisen og avslørte dem.
Lurer på om jeg skal bruke en dag på Loro-parken.
For transport fra A til B et det en nødløsning. Jeg er en seriøs sjåfør som ikke ser på annet enn trafikk og vei. For sightseeing er det altså helt bortkastet og betyr å bruke tid og penger på transport fra A til A.Sier det igjen... leiebil. Du kan kjøre selv. Helt fint.![]()
Folk på nordlige breddegrader er vant med dette og mange vet at temperatur går ned 0 6 grad per 100 meter. Jeg var kledd og klar for -20.Jeg var en tur med Telefericoen til toppen af Teide en december måned for nogle år siden. Hold da op en kold oplevelse i 3700 meters højde. Toppen var dækket af sne og is og der var nok 10 minusgrader. Så for mit vedkommende blev det et kort besøg og hurtigt ned igen med samme kabine som jeg kom op med...
For transport fra A til B et det en nødløsning. Jeg er en seriøs sjåfør som ikke ser på annet enn trafikk og vei. For sightseeing er det altså helt bortkastet og betyr å bruke tid og penger på transport fra A til A.