• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flightstar IISL Erfaringer?

Jaybee

Newcomer
Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Flightstar IISL med en rotax 2-takt av et eller annet slag. (muligens en gammel 582?)

Flyet har vært delvis demontert og henger i taket i hangaren til klubben. Det har aldri Vært havarert. Er demontert rett og slett på grunn av to eiere som kranglet om hvilken vei propellboltene skulle monteres.

I alle fall, jeg skal få kjøpe det billig så fremst at jeg setter ballistisk fallskjerm på flyet, og at jeg lar det ha base der jeg bor nå. Billig vil si rundt ti laken.

Er det noen som har erfaring med dette flyet? Er det bra som førstefly? Lettflydd? Ja takk til alle erfaringer!:)

Flyet har jo hengt i hangaren de siste 10 årene og motoren er ikke startet siden det ble hengt opp. Bør motoren overhales? Timeantallet tilsier ikke det, men kan den ha stått seg ihjel?

Last edited:
Back