Flightradar24 er litt skremmende

Re: Flightradar-24-er-litt-skremmende

De er på Maldivene for øyeblikket å installerer 4 bokser der....Var på chatten igår, å da sa admin at de håpet på dekning i store deler av det Indiske hav :)

Må bare si at Mike & Co gjør en fantastisk jobb for oss flynerder som gjerne bruker denne siden flere timer om dagen!

Måtte det bli dekning over hele kloden!

Hva er grunnen til at det er så elendig dektning i Usa? Skulle tro det var endel flynerder som kunne stille med utstyr ..

Jeg har vært i kontakt med flere bokseiere på vestkysten, og det er en merkelig rase .. flere er helt fornøyde med å sitte med sin egen boks og kanskje utveksle lister med en 4-5 venner, som også sitter med sin egen boks. Og man vil ikke at 'snyltere' skal se signalene fra boksen ...

Kommet en i Kirkenes ogsaa .. ENKR1 ... betyr ett-tallet at det er mer enn en boks der naa?

Last edited:

Den boksen tror jeg har vært der en stund ...

Tror de skal sette opp flere rundt på øyene. Det blir i såfall glimrende dekning av Twotter-trafikken der nede!

Jeg har vært i kontakt med flere bokseiere på vestkysten, og det er en merkelig rase .. flere er helt fornøyde med å sitte med sin egen boks og kanskje utveksle lister med en 4-5 venner, som også sitter med sin egen boks. Og man vil ikke at 'snyltere' skal se signalene fra boksen ...

De amerikanerne, de amerikanerne! Ikke alltid like lette å forstå seg på! Hvordan holder du ut, Andreas?:o

BF:cool2

Det store spørsmålet er hvorfor kobler de seg til planefinder og ikke flightradar?

Mange er mest opptatte av militære fly. Derfor er de nokså likegyldige med sites som fr24.

Da er det dukket opp en boks med navn 'MLE3' ... da blir det spennende aa se dekningen.

Og hva med denne?? Er vel berre eg som misforstår flightradar??

Neida, denne kommer fra AYT til SVG, og setter av passasjerer å henter nye. Flyr da videre til AES og gjør det samme der, og så videre til AYT. :)

Back