E ENTO ScanFlyer Silver 7 Jun 2010 #1 Hvorfor er flightradar24 så "tung" for meg å laste ned for tiden. Får heller ikke opp opplysningene om flyet når jeg klikker på et fly ?
Hvorfor er flightradar24 så "tung" for meg å laste ned for tiden. Får heller ikke opp opplysningene om flyet når jeg klikker på et fly ?
BSSW Browncoat 7 Jun 2010 #2 Hvis du prøver Google Chrome så vil det funke mye bedre enn i IE. Opplysningene vet jeg ikke noe om
LN-MOW Flyklapper Medlem 7 Jun 2010 #3 Har ikke merket noen problemer siden askedagene ... prøv ovenstående oppskrift. Flyttet til ATC-forumet ..
Har ikke merket noen problemer siden askedagene ... prøv ovenstående oppskrift. Flyttet til ATC-forumet ..
Lennart ScanFlyer Rusty 7 Jun 2010 #4 Siden har vert veldig ustabil idag, uansett hvilken nett leser en bruker
wizard Radar man 8 Jun 2010 #5 Konstigt, vi har inte haft några som helst serverproblem de senaste 2-3 veckorna. Servern har 98% CPU ledigt.
Konstigt, vi har inte haft några som helst serverproblem de senaste 2-3 veckorna. Servern har 98% CPU ledigt.