• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Flightplan ,The Movie

E474, heh :)

Ligger ute tegninger og bilder og alt av flyet. Men om filmen er bra, det er vel en annen sak...

Ikke sett den ennå, men har hørt at den ikke er så ille som man skulle tro. (holder ikke for meg) :spin:

Så Jodie Foster på Regis and Kelly der hun snakket om filmen.
Flyet i filmen er en A380, men de fikk ikke lov til å bruke det navnet, så i filmen heter den visstnok noe annet.
Handlingen i filmen foregår på vei fra Berlin til New York, noe som er ganske urealistisk i seg selv (A380 på den ruten).
Det mest morsomme var imidlertid da fru Foster presterte å si at "A380 enda ikke er satt inn i trafikk i Amerika, men at den for lengst er blitt tatt i bruk i Europa og Japan".
:p

Originally posted by Pandion
Flyvertinner i USA er opprørte og oppfordrer til boikott av Jodie Fosters siste film "Flightplan" fordi den setter yrkesgruppen deres i et dårlig lys.

Ærlig talt!
:sarc

Snakk om å mangle perspektiv på saker og ting. Å begynne å snakke om mangel på respekt for de flyvert(inn)ene som døde 11. september er kanskje bare å dra det litt vel langt....

Nå har jeg ikke sett filmen, men folk må da klare å skille mellom fact og fiction...?? Når jeg ser en hund eller en gris som kan snakke på film så tror ikke jeg, og sikkert ingen andre bortsett fra et barn under 3 år, at det faktisk er slik at hunder og griser kan snakke.

Back