Flightinformasjon

flyKSU

ScanFlyer Gold
Holder på å legge inn ting på myflight memory, og lurte på om noen kunne hjelpe meg med svar på følgende:

Hvilke flytyper brukte SAS til cdg sommeren 2003?

hvilken flytype brukte Spanair mellom trd og ace i 1999/2000

Takker på forhånd :)

Originally posted by fly1980
Mest sansynlig 737 av noe slag, men har du dato og flight, så er det kanskje en vennlig sjel som kan finne ut.

Antar vi snakker vintersesongen 99/00, og siden Spanair ser ut til å ha fått sin første A320 i Juli 2000, så er nok svaret MD83. (Er vel bare 83 som tar den distansen?)

Takk for hjelpen. husker ikke flightnummeret, men det var avgang fra OSL tidlig om morgnen.
Hadde Spanair Airbus A321 da? Jeg mener å huske at det var en airbusmaskin, eller en Boeing men jeg kan ta feil :)

Ja, men jeg tror de har hatt 757 også. Det var avreise fra trd i midten av desember 99.

Jeg vet at Spanair tidvis har brukt 767 på Værnes, men jeg mener å tro at det var til/fra Las Palmas.

Hadde 767´ene til spanair 3-2-3 konfigurasjon? Hvis ikke, var det mest sansynlig en 757.

Hadde 767´ene til spanair 3-2-3 konfigurasjon? Hvis ikke, var det mest sansynlig en 757.

Nei mener at de hadde 2-3-2 konfigurasjon.

Spanair 757 kan jeg ikke huske å ha sett på TRD, men det var innom noen Airtours 757'er i det tidsrommet du snakker om. Vet at Spanair har leased' noe 757 fra Airtours, så det kunne kansje ha vært en av disse da... Uten at jeg skal være for skråsikker...:p

Nei, et er der jeg er litt usikker. Mener at jeg synes at flyet var ganske bredt, men en 757 er vel ikke akkurat så veldig brei :)

Holder på å legge inn ting på myflight memory, og lurte på om noen kunne hjelpe meg med svar på følgende:

2003 til CDG kan godt hende at det var med et skikkelig jern (leses MD) da dette var før "inte grasjonen"

/G

Originally posted by P.A. VIKING

2003 til CDG kan godt hende at det var med et skikkelig jern (leses MD) da dette var før "inte grasjonen"

/G

Ja, jeg mener det var med MD. Tror det var MD-87 :)

Back